Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hebben jullie evt een foto van de bevestiging op de fiets? We hebben zelf een ligfiets, waar het stuur net even wat anders is.

Ik zag dat ook Rammount een steun heeft met tiewraps? Bedoelen jullie die?

Ik kan me niet voorstellen dat de steun stevig vast zit als je bv over een hobbelig bospad fietst? Hoe zijn de ervaringen daarmee?

bewerkt door Lein
Geplaatst

Volgens mij voldoet de Garmin oplossing ook wel hoor. Daar is hij makkelijk af te halen, en er blijft niet zo'n mega ding op je stuur achter.

Beetje rubber of tape ertussen, tie-wraps goed aantrekken en dan zit het volgens mij voldoende vast.

Ik krijg er binnenkort 1 voor mijn verjaardag dus als je nog 2 weken kan wachten, heb ik ervaringen voor je!

Geplaatst
Dan krijg je volgens mij zo'n soort constructie? ramb3097ga31_z.jpg

Het lijkt me erg gevoelig.

Iemand anders nog ervaringen?

Als het op een motorfiets voldoet dan moet het op een fiets toch ook lukken. Ik ken iemand die heeft hem ook op zijn mountainbike en heeft geen problemen.

En je kan zelf kiezen hoe hoog hij op je stuur wordt, je hebt grote en kleine tussenstukjes. Die tussenstukjes kan je er heel eenvoudig vanaf halen.

Geplaatst

De ram-mount steunen hebben we vandaag gezien, ook met kleine tussenstukjes. Ze zien er inderdaad heel degelijk en stevig uit. Bedankt voor de reacties tot zover.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Die ziet er goed uit. Heeft iemand er al ervaring mee?

Brenda

Yep...

Heb hem sinds vandag op mijn fiets en het werkt erg goe..

De gps zit goed vast en is makkelijk te verwijderen...

De oregon wordt op de houder geschoven zoals de bij de oregon geleverde haak vast achter op de oregon geschoven wordt.

Hij zit muurvast en is goed bedienbaar als hij op de houder zit..

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...