Spring naar bijdragen

bij mijn instellingen staat een verouderd emailadres


de noormannen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

dat lukt dus niet, want dan krijg ik als foutmelding dat dit emailadres al bestaat. Maar ik heb nog maar een emailadres en dat is mijn hotmailadres. Maar ik krijg het niet veranderd.

Ik ben bang dat dat inderdaad niet gaat lukken zo. :blush: Ik zou even een ticket aanmaken. Dan kunnen ze het wellicht handmatig voor je aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog maar een emailadres en dat is een hotmailadres.

Een hotmail, gmail of ander gratis e-mail adres wordt niet (meer) geaccepteerd.

Ruud :blush:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat het om een email-adres voor .com of .nl. Indien het het laatste betreft, maak dan even een ticket aan via de hoofdpagina van geocaching.nl aansluitend Contact Us. Wij kunnen dit evnetueel handmatig voor je wijzigen (afhankelijk van het email-adres).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hotmail, gmail of ander gratis e-mail adres wordt niet (meer) geaccepteerd.

Ruud :ph34r:

 

Wij gebruiken hotmail. Tot nu toe lijkt dat allemaal gewoon te functioneren. Worden alleen "nieuwe" hotmail adressen geweigerd, of werken de oude adressen ook niet meer?

 

(+/- 2jr geleden aangemeld met een hotmail adres. gebruiken nog steeds dat adres.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij "com"heb ik al mijn hotmailadres. Dit wil ik ook bij "nl". Daar staat een oud emailadres, wat niet meer bestaat. Ik heb alleen nog maar een hotmailaccount. Ik stuur wel een "contact us" via nl en zie wel wat er dan gebeurt.

 

 

Bedankt allemaal voor de tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Team Jemar voor het wijzigen. Maar het ticket heb ik al gemaakt, kan je daar ook wat mee, voor het geval er verwarring ontstaat.

ps. het draadje kan sluiten of mag verwijderd worden. Tenzij anderen nog iets aan dit draadje kunnen hebben, dan mag je het laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...