keske27 Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 (bewerkt) Hallo all, Ik vond de naam Petervw al zo bekend voor komen??? Maaaaaaaaaar thuis gekomen viel ineens het eurokwartje!! Lees het volgende maar eens: Hallo, Via deze weg wil ik me aanbieden als web programmeur voor geocaching.nl. Waarom? Het lijkt me leuk om te doen, en ik heb al verschillende projecten gedaan. Ook voor grote bedrijven heb ik (locale) web applicaties gebouwd. Wat kan ik voor programmeer talen??????????? http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...&hl=petervw Groetjes Keske27 25 juni 2008 bewerkt door keske27
BY Angels Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Ik bemoei me er maar even niet meer mee... en dat had ik al meteen moeten doen . D.L. Zo'n soort twijfel gold voor mij ook... tegelijk vroeg ik me af waarom ik me erger aan dit draadje, dus toch ff verder gekeken. In regel 16 van de forumregels staat: Laatste opmerking: reclame en commerciële activiteiten (in welke vorm dan ook) zijn niet toegestaan. Als het zo is dat iemand hier op het forum informatie vraagt die hij mogelijk gebruikt om zijn webshop te kunnen runnen valt dat daar toch onder? Zo ja: draadje deleten. Zo nee: mijn excuus, bemoei ik me er niet meer mee. Je hebt gelijk over regel 16 van het forum. Iemand vraagt alleen of iemand GPSnet kent. Daar geeft petervw antwoord op en dat is inderdaad de grens. Als het verder gaat in reclame maken dan gaat het draadje inderdaad dicht. Maar hij mag zeker antwoord geven op de gestelde vraag of het misschien over hem gaat.
Team jemar Geplaatst 26 juni 2008 Geplaatst 26 juni 2008 Je hebt gelijk over regel 16 van het forum. Iemand vraagt alleen of iemand GPSnet kent. Daar geeft petervw antwoord op en dat is inderdaad de grens. Als het verder gaat in reclame maken dan gaat het draadje inderdaad dicht. Maar hij mag zeker antwoord geven op de gestelde vraag of het misschien over hem gaat. En zo is het maar net...Vragen omtrent hoe garantie geregeld is prima, is mijn inziens geen reclame maken. Maar je maakt als je zelf deze apparaten verkoopt een beetje ongeloofwaardig. Tja, wat reclame maken betreft: het is allemaal net op het randje...
petervw Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Geplaatst 7 juli 2008 Goed even kort antwoord op wat opmerkingen richting mij. 1) Ik maak geen reclame. Ik heb in geen enkel draadje mijn link vermeld naar mijn site. Daarvoor moet je bij andere mensen zijn. 2) Ik dacht dat als er iets mis mee is dat ik dan de gps naar Engeland kan sturen. Dat is dus waar. 3) Verder, ik heb nou eenmaal wat tijd over en wil graag wat dingen doen voor bijvoorbeeld Geocaching.
purk Geplaatst 21 juli 2008 Geplaatst 21 juli 2008 Hierbij een ervaringsverhaal van garantie op een colorado 300, gekocht in amerika. Toen mijn colorado kuren begon te geven, lees niet meer opstarten, heb ik via www. garmin.com contact gezocht met de support afdeling. Deze lieten mij o.a. een master-reset uitvoeren. Toen de conclusie was dat hij moest opgestuurd worden kreeg ik een RMA-nummer en onder dat nummer moest hij naar Engeland gestuurd worden. (kosten +/- 12 euro). Dit duurde 6 dagen via TNT-post. Toen hij bij Garmin was is hij in 1,5 week weer terug gekomen. In mijn geval is er besloten om een nieuw exemplaar te sturen compleet in nieuwe verpakking met alles erop en eraan. Al met al een zeer goede service en een korte doorlooptijd. Applaus voor Garmin Europe!! groeten, Purk
papillonphoto Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 Hierbij een ervaringsverhaal van garantie op een colorado 300, gekocht in amerika. Toen mijn colorado kuren begon te geven, lees niet meer opstarten, heb ik via www. garmin.com contact gezocht met de support afdeling. Deze lieten mij o.a. een master-reset uitvoeren. Toen de conclusie was dat hij moest opgestuurd worden kreeg ik een RMA-nummer en onder dat nummer moest hij naar Engeland gestuurd worden. (kosten +/- 12 euro). Dit duurde 6 dagen via TNT-post. Toen hij bij Garmin was is hij in 1,5 week weer terug gekomen. In mijn geval is er besloten om een nieuw exemplaar te sturen compleet in nieuwe verpakking met alles erop en eraan. Al met al een zeer goede service en een korte doorlooptijd. Applaus voor Garmin Europe!! groeten, Purk Kijk! bij sailtron is de wachttijd voor service op dit moment meer dan 4 weken. en bellen heeft geen nut.
montebaldo Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 bij mij dezelfde positieve ervaring met Garmin Europe rubber van het batterij vak van Co300 was gescheurd. Gemaild >RMA nummer>opgestuurd>binnen 1,5 week volledig nieuw app compleet in de doos Melding erbij dat firmware update er al opstond perfecte garantie Montebaldo
smeule jr Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 Ook wij hadden problemen met onze colorado, de usb aansluiting was kapot. We moesten de GPS opsturen naar Engeland en binnen 2 weken hadden we een nieuwe in huis.
Woven Geplaatst 24 augustus 2008 Geplaatst 24 augustus 2008 Gelukkig is er met de onze nog niets aan de hand We hebben wel eerdere ervaringen met Garmin en die waren ook goed net zoals hier eerder geschreven. Buiten dat, blijft onderstaande (bijdrage van Twin Peaks en Kalkendotters) wel van toepassing want zo is het in de wet geregeld! De fabrikant heeft echter wel de plicht om zich aan zijn garantieverplichtingen te houden en je te helpen. Even voor de duidelijkheid: in Nederland is de VERKOPER degene die verplicht is de garantie te verlenen. Dat hij/zij deze weer doorstuurt naar de fabrikant is daarbij niet belangrijk. De (extra) garantie die je via de leverancier krijgt, onslaat de verkoper niet van de verplichting om de garantie te leveren. Tja....ik weet niet of die bewuste webshop van Peter wordt gezien als officiele "winkel" KvK inschrijving? , verkoopvoorwaarden? etc ? Dus in hoeverre is PetervW officieel "VERKOPER" ? Kan hij die verplichting waarmaken? Als dat niet zo is loop je net zoveel risico, als je hem zelf importeert en dat is dan waarschijnlijk nog goedkoper ook.
geert0221 Geplaatst 3 december 2008 Geplaatst 3 december 2008 Hallo allemaal,Ik heb in Juli dit jaar een colorado 300 gekocht in de states,2 maanden later zet ik er per ongeluk 12 volt op,DOOD dus,opgestuurd naar Sailtron en eerlijk verteld wat ik gedaan had. Ik kreeg een mailtje terug met als antwoordt dat het toestel niet meer gerepareerd kon worden,ze deden mij de volgende voorstellen;als ik de factuur kon overleggen en een half manuur betaalde(€34,50) kreeg ik een hele nieuwe,optie 2 was; als ik geen factuur kon overleggen moest ik ongeveer €190,-- betalen voor een nieuwe,nou de keus was niet zo moeilijk ik had een factuur. Afspraak gemaakt en ik erheen en kreeg een gloed nieuwe colorado 300 in de doos mee met garantie . Wat mij betreft is dat service van de bovenste plank. ALLE LOF AAN SAILTRON. Vrgr Geert
haxepaxe Geplaatst 3 december 2008 Geplaatst 3 december 2008 Hallo allemaal,Ik heb in Juli dit jaar een colorado 300 gekocht in de states,2 maanden later zet ik er per ongeluk 12 volt op,DOOD dus,opgestuurd naar Sailtron en eerlijk verteld wat ik gedaan had. Ik kreeg een mailtje terug met als antwoordt dat het toestel niet meer gerepareerd kon worden,ze deden mij de volgende voorstellen;als ik de factuur kon overleggen en een half manuur betaalde(€34,50) kreeg ik een hele nieuwe,optie 2 was; als ik geen factuur kon overleggen moest ik ongeveer €190,-- betalen voor een nieuwe,nou de keus was niet zo moeilijk ik had een factuur. Afspraak gemaakt en ik erheen en kreeg een gloed nieuwe colorado 300 in de doos mee met garantie . Wat mij betreft is dat service van de bovenste plank. ALLE LOF AAN SAILTRON. Vrgr Geert Goed voor TROS radar , warme douche.
Mars Express Geplaatst 3 december 2008 Geplaatst 3 december 2008 Hallo allemaal,Ik heb in Juli dit jaar een colorado 300 gekocht in de states,2 maanden later zet ik er per ongeluk 12 volt op,DOOD dus,opgestuurd naar Sailtron en eerlijk verteld wat ik gedaan had. Ik kreeg een mailtje terug met als antwoordt dat het toestel niet meer gerepareerd kon worden,ze deden mij de volgende voorstellen;als ik de factuur kon overleggen en een half manuur betaalde(€34,50) kreeg ik een hele nieuwe,optie 2 was; als ik geen factuur kon overleggen moest ik ongeveer €190,-- betalen voor een nieuwe,nou de keus was niet zo moeilijk ik had een factuur. Afspraak gemaakt en ik erheen en kreeg een gloed nieuwe colorado 300 in de doos mee met garantie . Wat mij betreft is dat service van de bovenste plank. ALLE LOF AAN SAILTRON. Dat mag wel in de krant dan, want het is altijd de policy van Sailtron geweest om geen service te bieden als het apparaat niet via Sailtron geïmporteerd is..
geert0221 Geplaatst 4 december 2008 Geplaatst 4 december 2008 Inderdaad,iets voor de warme douche,dat heb ik dus ook gedaan een maand geleden ongeveer,ik heb er nog niets van weer gehoord. Ik vond het zo'n goeie actie dat ik dit jullie wel moest laten weten. Vrgr Geert.
Aanbevolen berichten