Spring naar bijdragen

Caches voor minder validen


Ridder Tiuri

Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Ik heb een vraag over caching met invaliden :Mijn schoonmoeder komt uit de USA voor haar vakantie naar Nederland. Echter zij is minder valide en zit in een rolstoel, toch wil ik haar graag een keer met geo-caching in aanraking laten komen :) Zijn er een aantal caches in Nederland die echt goed bereikbaar zijn voor rolstoelers?

Ik woon zelf in Steenwijk en alleen de Steenwieker Kaampe van Sandor en Femke is goed te doen. Wie kan me helpen? :(

bewerkt door Ridder Tiuri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan in Schoonhoven heerlijk cachen. Monopoly Zilverstad Editie, Duiten en Dukaten, Van gevelsteen tot Edelsteen. Zijn allemaal leuke wandelingen. Kijk maar eens op de site van Dalamot.

 

Dank alvast ik zal deze alvast in mijn lijstje zetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Selecteer in het menu (links van de homepage) "mijn kaarten" . Links onder zit een knop `extra´.

Dan komt er een optie om te kiezen voor caches geschikt voor een rolstoel. Je kunt inderdaad ook kiezen voor terrein 1.

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de groendorpen in de Noordoostpolder (niet zo ver weg) is goed te doen met een rolstoel

Blokzijl lijkt me ook een leuke al heb ik hem zelf nog niet gedaan.

Blokzijl is minder geschikt omdat het eindpunt niet toegangkelijk is voor rolstoelen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de groendorpen in de Noordoostpolder (niet zo ver weg) is goed te doen met een rolstoel

Blokzijl lijkt me ook een leuke al heb ik hem zelf nog niet gedaan.

Blokzijl is minder geschikt omdat het eindpunt niet toegangkelijk is voor rolstoelen. :)

 

Allen hartelijk dank, ik denk dat ik aan deze tips veel heb :(

Wat mij betreft einde topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...