Ridder Tiuri Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 (bewerkt) Goedemiddag Ik heb een vraag over caching met invaliden :Mijn schoonmoeder komt uit de USA voor haar vakantie naar Nederland. Echter zij is minder valide en zit in een rolstoel, toch wil ik haar graag een keer met geo-caching in aanraking laten komen Zijn er een aantal caches in Nederland die echt goed bereikbaar zijn voor rolstoelers? Ik woon zelf in Steenwijk en alleen de Steenwieker Kaampe van Sandor en Femke is goed te doen. Wie kan me helpen? 24 juni 2008 bewerkt door Ridder Tiuri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Je kan in Schoonhoven heerlijk cachen. Monopoly Zilverstad Editie, Duiten en Dukaten, Van gevelsteen tot Edelsteen. Zijn allemaal leuke wandelingen. Kijk maar eens op de site van Dalamot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2008 Je kan in Schoonhoven heerlijk cachen. Monopoly Zilverstad Editie, Duiten en Dukaten, Van gevelsteen tot Edelsteen. Zijn allemaal leuke wandelingen. Kijk maar eens op de site van Dalamot. Dank alvast ik zal deze alvast in mijn lijstje zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Ik weet in Steenwijk nog een leuke Waar in de omgeving wil je cachen ? Als je cache's selecteerd op terrain 1, moeten ze in iedergavel rolstoelvriendelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 Selecteer in het menu (links van de homepage) "mijn kaarten" . Links onder zit een knop `extra´. Dan komt er een optie om te kiezen voor caches geschikt voor een rolstoel. Je kunt inderdaad ook kiezen voor terrein 1. Marit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 de groendorpen in de Noordoostpolder (niet zo ver weg) is goed te doen met een rolstoel Blokzijl lijkt me ook een leuke al heb ik hem zelf nog niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 de groendorpen in de Noordoostpolder (niet zo ver weg) is goed te doen met een rolstoelBlokzijl lijkt me ook een leuke al heb ik hem zelf nog niet gedaan. Blokzijl is minder geschikt omdat het eindpunt niet toegangkelijk is voor rolstoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2008 de groendorpen in de Noordoostpolder (niet zo ver weg) is goed te doen met een rolstoel Blokzijl lijkt me ook een leuke al heb ik hem zelf nog niet gedaan. Blokzijl is minder geschikt omdat het eindpunt niet toegangkelijk is voor rolstoelen. Allen hartelijk dank, ik denk dat ik aan deze tips veel heb Wat mij betreft einde topic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 24 juni 2008 Share Geplaatst 24 juni 2008 (bewerkt) Zie ook: Dit topic. En ook dit topic. Kijk ook eens naar dit topic. Dan nog dit topic. en tot slot dan nog dit topic. Nou kan schoonmoeder vooruit en jullie erbij. 24 juni 2008 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ridder Tiuri Geplaatst 24 juni 2008 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2008 Harstikke bedankt allen ik kan hier echt wel wat mee Ik ga er een paar leuke tussenuit plukken Ik laat nog wel eens horen wat er van geworden is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten