Spring naar bijdragen

Cache spulletjes bestellen


Capto Squad

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik wil op korte termijn diverse cachespulletjes gaan bestellen.

Aangezien hetgeen wat ik wil niet 'compleet' in één webshop te vinden is, wil ik vragen of er meer mensen zijn die een bepaald artikel willen. (verzendkosten delen) Of misschien hebben mensen iets in huis wat ze niet gebruiken en aan mij willen doorverkopen? Ik ben namelijk bang dat ik anders in 3 shops ofzo moet gaan bestellen en dan worden de verzendkosten al gauw hoog!

 

Ik wil de volgende artikelen bestellen:

- Reflecterende punaises (50 stuks)

- 1 of meerdere nano caches

Deze 2 kunnen allebei van cacher.nl komen, dus tot zover geen problemen. Máár:

- 20 of meer Micro kokertjes (géén filmrolletjes, maar van die kleine hangertjes 'ID kokertjes')

- Camoflage tape

- UV-Lamp

- Blacklight verf/Glow in the dark poeder/verf.

 

En waar kan dit eventueel het best besteld worden?

Én dan mijn laatste vraag; Hoe werkt het met internationale betalingen, in Dollars?

 

Wij horen graag jullie reacties.

Groeten,

Robin en Geoffrey

Capto Squad

bewerkt door Capto Squad
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Persoonlijk heb ik erg goede ervaringen met een webshop die je kunt vinden op www.geocaching.nl

Snelle levering, nette prijzen en er schijnt een professor in dienst te zijn die al het materiaal eerst onderzoekt voor het in de verkoop gaat.

 

Daarnaast is het een Nederlandse shop dus goed voor de economie. W. Bos ook weer blij met geocachen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
kleine tip:

camouflage tape en een blacklight lamp hebben ze ook bij xenos en marskramer.

de glow in the dark verf misschien bij de gamma bij de speciale verfsoorten.

 

Xenos en Marskramer hebben geen camo-tape (wel bruin en grijs), tenminste niet in Meppel. Ook niet bij de HEMA, Action of Wibra. Waar hebben jullie die tape gezien :blush: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

 

Ik wil op korte termijn diverse cachespulletjes gaan bestellen.

Aangezien hetgeen wat ik wil niet 'compleet' in één webshop te vinden is, wil ik vragen of er meer mensen zijn die een bepaald artikel willen. (verzendkosten delen) Of misschien hebben mensen iets in huis wat ze niet gebruiken en aan mij willen doorverkopen? Ik ben namelijk bang dat ik anders in 3 shops ofzo moet gaan bestellen en dan worden de verzendkosten al gauw hoog!

 

Ik wil de volgende artikelen bestellen:

- Reflecterende punaises (50 stuks)

 

- 1 of meerdere nano caches

Deze 2 kunnen allebei van cacher.nl komen, dus tot zover geen problemen. Máár:

- 20 of meer Micro kokertjes (géén filmrolletjes, maar van die kleine hangertjes 'ID kokertjes')

- Camoflage tape

- UV-Lamp

- Blacklight verf/Glow in the dark poeder/verf.

 

En waar kan dit eventueel het best besteld worden?

Én dan mijn laatste vraag; Hoe werkt het met internationale betalingen, in Dollars?

 

Wij horen graag jullie reacties.

Groeten,

Robin en Geoffrey

Capto Squad

 

wat ga je doen.. Een mega nachtcache?

Internationale bestellingen gaan in de currency van de verzender dus in het geval van een US shop in USD (Dollars)

 

Je kunt op div. manieren betalen:

 

-> Paypal (je stort eenbedrag op je paypal rekening en daarvan doe je een aantal betalingen, of je koppelt je bankrekening of je creditcard)

-> Creditcard...Minder veilig.. je gooit wel je geld te grabbel als je niet weet wat je aan het doen bent.

-> moneytransfer /wissel NOOIT DOEN!!!!!!

 

Mijn gps in US gekocht en met creditcard via paypal betaald.. helemaal top met gps spulletjes kopen heb ik geen ervaring maar de meeste dingen kun je wel bij een dump kopen.. en je wil geen GLow in the Dark verf.. maar reflecterende verf

 

http://www.google.nl/search?q=reflecting+p...lient=firefox-a

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<knip>

Én dan mijn laatste vraag; Hoe werkt het met internationale betalingen, in Dollars?

 

Wij horen graag jullie reacties.

Groeten,

Robin en Geoffrey

Capto Squad

 

Meestal heeft Paypal de voorkeur. Creditkaart kan ook.

Zelden een overschrijving. (Dit laatste kan je gewoon vinden bij je bank op de website hoe dit gaat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk heb ik erg goede ervaringen met een webshop die je kunt vinden op www.geocaching.nl

Snelle levering, nette prijzen en er schijnt een professor in dienst te zijn die al het materiaal eerst onderzoekt voor het in de verkoop gaat.

 

Daarnaast is het een Nederlandse shop dus goed voor de economie. W. Bos ook weer blij met geocachen :blush:

 

Ik heb begrepen dat de prof ook weer op het Poffertjes Event aanwezig zal zijn. Hij heeft dan vast weer het e.e.a. aan spulltjes bij, maar als je vooraf een mail stuurt, kun je misschien ook regelen dat hij de door jou gewenste zaken bij zich heeft.

 

Suc6!

 

Groeten, GeoGorkum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...