Spring naar bijdragen

Radio 1, BNN


Aanbevolen berichten

Vanavond repo, wordt tussen kwart over acht en half negen uitgezonden over geocaching...

Luisteren, opnemen (als iemand dat kan omzetten naar digitaal dan zou dat leuk zijn om te kunnen bewaren).

 

Verder wordt de uitzending een week bewaard op de site van BNN.

 

Zodra ik het linkje heb voor de uitzending (staat vanaf dinsdag op de site van BNN bij Weg met BNN) zal ik hem hier plaatsen.....

Het is wel zo dat de uitzending een week blijft staan, daarna is ie plijte...

Misschien wil iemand proberen om hem zo te maken dat er een bestandje ontstaat van de repo...

 

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan is hij toch digitaal?

Dat denk ik ook, maar dan wel 'streaming' (oftewel 'stromend')... Dat is even een kunst op zich...

Want niet bedoeld om op te slaan door de luisteraar/kijker...

Er zijn programma's voor die dat dan alsnog doen, maar heb ik me dus helaas nog niet in verdiept... Sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo bij hun op de site kijk zijn het realmedia bestanden en die kun je gewoon opslaan. Ondanks dat het streaming is. Als je geen realplayer gekoppeld aan de .ra extensie hebt zal windows xp zelf vragen of hij het op moet slaan. Gemak dient de mens.

 

Geen probleem dus :eek:

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conversie loopt! wordt een .wav-je ...

 

zal meteen de extra ballast eruit slopen..een wereldreiziger in een rolsstoel is pas interessant als hij een GPS mee heeft.. ;-)))

 

just bear with me...

 

 

(hmmmm, als het dan toch een wav-je is kan ik hem net zo goed omzetten naar mp3...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is er ! :blink:

 

Het is een 6 MB .MP3-tje en je kunt hem hier vandaan halen:

 

[Knip]

 

Sorry guys, het zal op aanvraag moeten want m'n uitgaande lijntje is te krap...

 

Dus voor iedereen die 'm hebben wil... meld het hier ff ...

 

Have phun! (I did...) :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eek::blink: Zat ik ook nog aan te denken, maar ik heb geen geocacher.nl account en wist ook niet hoelang het zou duren voor ik erbij kon...

 

Dan maar ff op het thuisservertje, maarja dan heb je maar 128 kb uitgaand... en als iedereen em dan wil luisteren/hebben wordt het allemaal wat langzaam.

 

Maar goed hij is er! Tis echt een leuk stukje en een stuk representatiever dan dat achtelijke filmpje van .com ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks....

ik heb ook toestemming om dit bestandje als speelbaar vanaf de gc.nl site te draaien...

Groeten Remco

 

bij leuk dat jullie mijn bijdrage leuk vonden...ik heb ook behoorlijk leuk gehad die dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...