Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo all,

Dus als ik mijn nieuwe cache's opmaak met frontpage dan zou alles goed moeten gaan?

Ik ben namelijk al een heel eind op weg met een aantal cache's in De Lier. :thumbup:

Groetjes Keske27

Geplaatst
Op www.handleidinghtml.nl staat duidelijk uitgelegd hoe html werkt.

Bekijk dit zeker even. persoonlijk heb ik een hekel aan pagina's die uitgebreid in HTML zijn opgemaakt met alle frontpage toeters en bellen, terwijl dat totaal geen meerwaarde biedt.

Geplaatst

Bekijk dit zeker even. persoonlijk heb ik een hekel aan pagina's die uitgebreid in HTML zijn opgemaakt met alle frontpage toeters en bellen, terwijl dat totaal geen meerwaarde biedt.

Beste Tita,

wat jij persoonlijk vindt is niet zo belangrijk. Denk eens aan mensen die minder thuis zijn in het html-gebeuren.

Dan is Frontpage een prima hulpmiddel, dat - zoals je kunt lezen - prima werkt.

Dat mensen die thuis zijn in deze taal het korter en "schoner" kunnen is heel fijn voor hen, maar voor anderen is Frontpage uitstekend. Dan maar wat "verontreiniging".

Geopatra.

Geplaatst (bewerkt)

Beste Tita,

wat jij persoonlijk vindt is niet zo belangrijk. Denk eens aan mensen die minder thuis zijn in het html-gebeuren.

Dan is Frontpage een prima hulpmiddel, dat - zoals je kunt lezen - prima werkt.

Dat mensen die thuis zijn in deze taal het korter en "schoner" kunnen is heel fijn voor hen, maar voor anderen is Frontpage uitstekend. Dan maar wat "verontreiniging".

Geopatra.

Wat een rare reactie. Zij heeft het toch over haar eigen ervaring en niet over wat anderen zouden moeten doen?

bewerkt door Mar+Mar
Geplaatst

Ik heb er zelf al heel veel aan gehad.

Voor wie HTML onder de knie wil krijgen en in werking wil zien, is www.w3schools.com een hele goede site. Je kan daar allerlei dingen zelf uitproberen, om te zien wat het effect is van bepaalde HTML-codes. De site is wel in het Engels, dat zou voor sommigen misschien een bezwaar kunnen zijn :eek: .

Ik ben het overigens met veel anderen eens: het belangrijkste is dat je uiteindelijk het gewenste resultaat krijgt, en hoe je dat resultaat bereikt is dan eigenlijk bijzaak. Maar voor wie HTML toch wel interessant vindt, is de genoemde site een aanrader.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...