Spring naar bijdragen

Geocachernaam veranderen op geocaching.com


De Burgjes

Aanbevolen berichten

Mijn cachenaam zou ik graag willen veranderen, wie kan mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen, via 'n emailadres aanvragen of zo misschien.

Heb in het begin ingelogd om te lezen wat dit inhield en nu doen we het met meerdere personen en vind ik deze naam niet toepasselijk voor ons allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn cachenaam zou ik graag willen veranderen, wie kan mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen, via 'n emailadres aanvragen of zo misschien.

Heb in het begin ingelogd om te lezen wat dit inhield en nu doen we het met meerdere personen en vind ik deze naam niet toepasselijk voor ons allen.

Waar wil je je teamnaam veranderen? Op dit forum, of op geocaching.com?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn cachenaam zou ik graag willen veranderen, wie kan mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen, via 'n emailadres aanvragen of zo misschien.

Heb in het begin ingelogd om te lezen wat dit inhield en nu doen we het met meerdere personen en vind ik deze naam niet toepasselijk voor ons allen.

Waar wil je je teamnaam veranderen? Op dit forum, of op geocaching.com?

Als teamnaam waaronder al mijn caches vermeld staan en waarmee ik in het veld log.

Weet jij hoe dat moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees dit draadje maar eens door.

Ik heb je draadje doorgelezen maar krijg de email niet verstruurd, geprobeerd via mijn emailadres maar dan lukt het niet, zie bij mijn acount niet waar ik dat moet doen want ga ik naar mijn profile dan zie ik alleen maar dat ik een email kan versturen naar mezelf.

Kun je me uitleggen waar ik dat precies kan doen. :crybaby:

Moet dat trouwens in het engels, verwacht van wel... :cry:

bewerkt door oir@m
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Email versturen naar contact@groundspeak.com. Zoals je dus altijd een email naar iemand stuurt. Met die verschil, de verzender, jij dus, moet het emailtje dus echt versturen vanaf het emailadres waarmee je geregistreerd bent op geocaching.com.

 

De reden is dat ze via de bij hun bekend staande emailadres van jou dus zekerheid hebben dat jij het bet die het mailtje heeft verstuurd en niet je buurman of ik.

 

Als het emailadres waarmee je gergistreerd bent op geocaching.com hetzelfde emailadres is die je altijd en overal gebruikt, dan kun je dat dus gewoon doen vanaf je emailprogramma, waar je altijd email mee verzend.

 

En anders dus een account aanmaken in je emailprogramma waar dus duidelijk uit blijkt dat de afzender je bij geocaching.com bekend staand emailadres is.

 

 

Als ik dus als kruimeldief een email zou sturen naar geocaching.com zou ik dus moeten zorgen dat het verzendend emailadres van mij dus mijn bij geocaching.com bekend staand emailadres moet gebruiken en dat wordt dan dus kruimeldief@geocachingadmin.com

Wil ik een emailtje sturen onder mijn spelersadres dan stuurt Team Dauwtrappers een mailtje naar geocaching.com en dan zal ik het emailadres moeten gebruiken waarmee team dauwtrappers bekend staat op geocaching.com en dat is team@dauwtrappers.nl

Daar heb ik dus allemaal verschillende emailaccounts voor aangemaakt in mijn emailprogramma.

 

Je kunt dus niet vanuit je profiel gaan mailen naar geocaching.com. Dat staat ook niet in de beschrijving van PeeTee. Daar staat dat je als emailverzender het emailadres moet gebruiken waarmee je bij geocaching.com bekend bent.

 

Om er zeker van te zijn dat de nieuwe naam die je graag wilt hebben nog niet bestaat, kun je dat dus controleren via http://www.geocaching.com/email De reden is duidelijk, een al bestaande naam zal niet vergeven worden. Daarbij wil ik zelf liever niet een naam die lijkt op die van iemand anders.

 

Ik merk dat je een beetje schrikt bij het idee dat het hoogstwaarschijnlijk in het Engels moet. Ja je moet het in het Engels versturen. De Amerikanen zijn nog niet zo goed op de hoogte met onze Nederlandse taal.

 

Zoals ze al op hun eigen site schrijven, ze krijgen 1000den emailtjes per dag en het team dat het moet beantwoorden is nu niet echt groot. Dus ook zij hebben liever geen complete verhaal of opstel. Een simpele regeltje is voldoende.

 

Wel duidelijk maken dat je je accountnaam wilt wijzigen en wat de oude is en wat de nieuwe moet zijn.

 

Het volgende volstaat dan volgens mij:

 

Hello,

 

Iif it is possible I would like to change my geocacher accountname. My old playername is ............

My new playername should be ..........

 

Thanks and Regards

 

................

 

 

Nogmaals, even controleren of de naam al bestaat. Dan via het emailadres waarmee je benkend bent bij geocaching.com een emailtje sturen aan contact@groundspeak.com

 

En.... let er wel even goed op dat je oude zowel je oude naam als je nieuwe naam goed gespeld is met wel of geen hoofdletters.

 

 

 

Ik heb de topictitel maar even gewijzigd. Je had er geocachenaam wijzigen staan en dat kan verwarring scheppen in hoe de naam van een cache te wijzigen. Dat is iets anders dan een spelersnaam, accountnaam te wijzigen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ze al op hun eigen site schrijven, ze krijgen 1000den emailtjes per dag en het team dat het moet beantwoorden is nu niet echt groot. Dus ook zij hebben liever geen complete verhaal of opstel. Een simpele regeltje is voldoende.

 

En het feit dat ze zoveel mail krijgen betekent ook dat ze het verzoek niet altijd per ommegaande kunnen inwilligen. Mijn eigen verzoek heb ik maandagavond verstuurd en ben nog wachtende. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het feit dat ze zoveel mail krijgen betekent ook dat ze het verzoek niet altijd per ommegaande kunnen inwilligen. Mijn eigen verzoek heb ik maandagavond verstuurd en ben nog wachtende. :lol:

 

Gisteravond is mijn inlognaam bij .com veranderd en daarna was het veranderen van mijn naam hier op het forum in een wip gebeurd. Kruimeldief: bedankt voor de snelle service! :eek:

 

pgbeukel -> Beukenootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En het feit dat ze zoveel mail krijgen betekent ook dat ze het verzoek niet altijd per ommegaande kunnen inwilligen. Mijn eigen verzoek heb ik maandagavond verstuurd en ben nog wachtende. :rolleyes:

 

Gisteravond is mijn inlognaam bij .com veranderd en daarna was het veranderen van mijn naam hier op het forum in een wip gebeurd. Kruimeldief: bedankt voor de snelle service! :P

 

pgbeukel -> Beukenootje

 

Graag gedaan :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kreeg ik de bevestiging van mijn veranderde geocachernaam, log voortaan in als De Burgjes...

De 12e verstuurd dus dat ging vrij vlot. :thumbup:

Bedankt voor je hulp kruimeldief.

Maar nu zie ik dat ik op het forum nog dezelfde (oude) naam heb. Hoe kan ik die veranderen, heb al zelf rond liggen snuffelen maar kom daar nog niet aan uit... :)

bewerkt door oir@m
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kreeg ik de bevestiging van mijn veranderde geocachernaam, log voortaan in als De Burgjes...

De 12e verstuurd dus dat ging vrij vlot. :thumbup:

Bedankt voor je hulp kruimeldief.

Maar nu zie ik dat ik op het forum nog dezelfde (oude) naam heb. Hoe kan ik die veranderen, heb al zelf rond liggen snuffelen maar kom daar nog niet aan uit... :)

 

Dat kan één van de modjes voor je doen (zei ik de gek!). Dus de naam moet veranderd worden in De Burgjes (precies zoals hier geschreven)?

 

Zal ik dat zo doen..

 

Vandaag kreeg ik de bevestiging van mijn veranderde geocachernaam, log voortaan in als De Burgjes...

De 12e verstuurd dus dat ging vrij vlot. :yes:

Bedankt voor je hulp kruimeldief.

Maar nu zie ik dat ik op het forum nog dezelfde (oude) naam heb. Hoe kan ik die veranderen, heb al zelf rond liggen snuffelen maar kom daar nog niet aan uit... :thumbup:

 

Dat kan één van de modjes voor je doen (zei ik de gek!). Dus de naam moet veranderd worden in De Burgjes (precies zoals hier geschreven)?

 

Zal ik dat zo doen..

 

Done...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat was snel, maar hoe hebben jullie dat zo snel voor elkaar gespeeld, als jullie dat kunnen bij mij dan moet ik het zelf toch ook kunnen of is dat niet zo.

 

Alsnog bedankt voor jullie hulp, ook al was kruimeldief net iets te laat, bedankt voor de moeite

bewerkt door De Burgjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehe, ik was met hetzelfde bezig. heb ik Oir@im voor me staan, maak er De Burgjes van, krijg ik de melding dat de naam al bestaat :)

 

Tja, en dat terwijl ik nog 22 minuten aan het werk ben/moet :thumbup: ! Ach, Kruimel: je wordt ook een dagje ouder niet :yes: !

 

 

Nou, dat was snel, maar hoe hebben jullie dat zo snel voor elkaar gespeeld, als jullie dat kunnen bij mij dan moet ik het zelf toch ook kunnen of is dat niet zo.

 

Alsnog bedankt voor jullie hulp, ook al was kruimeldief net iets te laat, bedankt voor de moeite

 

Nope...

 

Dat kunnen alleen de modjes of een admin. Eens kijken of ik weer sneller dan Kruimel ben :thumbup: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...