bertien Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Vandaag mijn GPSmap 60CSx ontvangen. In 3 dagen vanuit Amerika op mijn huisadres. Super.
hgomsk Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Allemaal goed en wel, maar wat doe je als je Garmin GPSmap 60CSx uit Amerika het ineens niet meer doet? En uit ervaring weet ik dat zoiets kan gebeuren. Hoe zit het dan met de service?
inkesa Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 (bewerkt) weer een nieuwe bestellen in amerika geen ervaring mee maar ik denk dat je hem gewoon naar garmin in nederland kunt stuuren het is toch allemaal 1 pot nat 9 januari 2008 bewerkt door inkesa
Nickx Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 (bewerkt) weer een nieuwe bestellen in amerika geen ervaring mee maar ik denk dat je hem gewoon naar garmin in nederland kunt stuuren het is toch alemaal 1 pot nat Nope..helaas gaat dat niet....het zijn meerdere natte potten. Bij een amerikaanse GPS die bij mij stuk ging moest ik deze naar Engeland sturen...een soort van overkoepelende (europese) importeur? Ging overigens prima na een paar weken kreeg ik een nieuwe GPS opgestuurd....en nog wat leuke presentjes ook in de doos omdat het volgens hun norm te lang had geduurd. De kosten die ik heb gemaakt waren alleen de verzendkosten om heen te sturen. Voor mij dus absoluut geen reden om een GPS voor de garantie in Nederland te kopen. Nickx 9 januari 2008 bewerkt door Nickx
petervw Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Waar kopen jullie de gps in amerika dan? Want ik ben aan het sparen voor de GPSMap60Csx, en wil hem binnen 9 weken hebben.. kan dat een beetje goedkoop?
GeoAlmere Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Waar kopen jullie de gps in amerika dan? Want ik ben aan het sparen voor de GPSMap60Csx, en wil hem binnen 9 weken hebben.. kan dat een beetje goedkoop? eBay!
petervw Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Ja kan, maar hoe zit het dan precies met garantie?
De Roode Loper Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Ja kan, maar hoe zit het dan precies met garantie? Misschien staat hier wat info?
Ruud4d Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Hebben jullie nog favoriete verkopers? Bijna elke verkoper heeft wel 99 of 100% goede waardering. Maar welke zijn de goedkoopste?
Duo Cothe Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Ik hoor allemaal goede verhalen over het bestellen van een GPS in Amerika. Omdat mijn huidige wat mankementen vertoont en het nogal prijzig is om deze te laten repareren, heb ik, mede naar aanleiding van alle positieve verhalen ook een GPSCsx besteld. Wat blijkt, ze accepteren geen visa zonder deze gezien te hebben. Ik moet de voor en achterkant van mijn visa kaart scannen en ook een mijn ID bewijs. Deze moet ik dan naar GPSCity mailen. Ik heb dit nog niet gedaan en ben eigenlijk ook niet van plan het te doen. Zijn er meer met dit soort ervaringen? Cor
TeamTobi Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Ik hoor allemaal goede verhalen over het bestellen van een GPS in Amerika.Omdat mijn huidige wat mankementen vertoont en het nogal prijzig is om deze te laten repareren, heb ik, mede naar aanleiding van alle positieve verhalen ook een GPSCsx besteld. Wat blijkt, ze accepteren geen visa zonder deze gezien te hebben. Ik moet de voor en achterkant van mijn visa kaart scannen en ook een mijn ID bewijs. Deze moet ik dan naar GPSCity mailen. Ik heb dit nog niet gedaan en ben eigenlijk ook niet van plan het te doen. Zijn er meer met dit soort ervaringen? Cor Ja hoor, maar dat betreft dan tot nu toe voor andere gadgets. Bijvoorbeeld het inscannen van je ID ed. Doordat er vaker wordt gefraudeerd met visa cards willen ze van non-us customers soms wat extra zekerheid... bijvoorbeeld het tel.nr wat op je credit card staat oid...
surdo Geplaatst 9 januari 2008 Geplaatst 9 januari 2008 Ik hoor allemaal goede verhalen over het bestellen van een GPS in Amerika. Omdat mijn huidige wat mankementen vertoont en het nogal prijzig is om deze te laten repareren, heb ik, mede naar aanleiding van alle positieve verhalen ook een GPSCsx besteld. Wat blijkt, ze accepteren geen visa zonder deze gezien te hebben. Ik moet de voor en achterkant van mijn visa kaart scannen en ook een mijn ID bewijs. Deze moet ik dan naar GPSCity mailen. Ik heb dit nog niet gedaan en ben eigenlijk ook niet van plan het te doen. Zijn er meer met dit soort ervaringen? Cor Ja hoor, maar dat betreft dan tot nu toe voor andere gadgets. Bijvoorbeeld het inscannen van je ID ed. Doordat er vaker wordt gefraudeerd met visa cards willen ze van non-us customers soms wat extra zekerheid... bijvoorbeeld het tel.nr wat op je credit card staat oid... Je moet maar zo denken er zijn vele aanbieders met een score van ruim 99% op e-Bay. die zonder malen paypal of creditcards rechtstreeks accepteren. Ik heb de mijn gps met paypal betaald en ben daar zeer tevreden over.
bertien Geplaatst 10 januari 2008 Geplaatst 10 januari 2008 Ik hoor allemaal goede verhalen over het bestellen van een GPS in Amerika. Omdat mijn huidige wat mankementen vertoont en het nogal prijzig is om deze te laten repareren, heb ik, mede naar aanleiding van alle positieve verhalen ook een GPSCsx besteld. Wat blijkt, ze accepteren geen visa zonder deze gezien te hebben. Ik moet de voor en achterkant van mijn visa kaart scannen en ook een mijn ID bewijs. Deze moet ik dan naar GPSCity mailen. Ik heb dit nog niet gedaan en ben eigenlijk ook niet van plan het te doen. Zijn er meer met dit soort ervaringen? Cor Ja hoor, maar dat betreft dan tot nu toe voor andere gadgets. Bijvoorbeeld het inscannen van je ID ed. Doordat er vaker wordt gefraudeerd met visa cards willen ze van non-us customers soms wat extra zekerheid... bijvoorbeeld het tel.nr wat op je credit card staat oid... Je moet maar zo denken er zijn vele aanbieders met een score van ruim 99% op e-Bay. die zonder malen paypal of creditcards rechtstreeks accepteren. Ik heb de mijn gps met paypal betaald en ben daar zeer tevreden over. Ik ook, binnen 3 dagen binnen. Geen enkel probleem.
Bonnie&Clyde Geplaatst 11 januari 2008 Geplaatst 11 januari 2008 (bewerkt) Ik heb mijn zwager geholpen met de aanschap van een GPSMAP 60CSx in Amerika met de gegevens die we in deze discussie hadden gevonden. De GPS ($318) werd gekocht bij K&R Solutions / Universal Mania. Er werd tevens een tasje ($13), carabiner ($15) en een fietssteun ($14) erbij gekocht. De bestelling werd binnen 4 dagen afgeleverd via Fedex. Totaal € 307,-. De douane heeft zich nog niet gemeld. Dat is andere koek dan de woekerprijzen hier in Nederland. Met Garpatch hebben we de taal op Nederlands gezet. Verder nog City Navigator Europe NT 2008, Topo Nederland, Topo België en Topo Duitsland v2 erop gezet (zie ###) en het werkt allemaal PERFECT! Advies: koop nooit meer een veel te dure GPS in Nederland (of Europa)! Succes. 11 januari 2008 bewerkt door Bonnie&Clyde
Team Professor X Geplaatst 11 januari 2008 Geplaatst 11 januari 2008 Ik heb mijn zwager geholpen met de aanschap van een GPSMAP 60CSx in Amerika met de gegevens die we in deze discussie hadden gevonden. De GPS ($318) werd gekocht bij K&R Solutions / Universal Mania. Er werd tevens een tasje ($13), carabiner ($15) en een fietssteun ($14) erbij gekocht. De bestelling werd binnen 4 dagen afgeleverd via Fedex. Totaal € 307,-. De douane heeft zich nog niet gemeld.Dat is andere koek dan de woekerprijzen hier in Nederland. Met Garpatch hebben we de taal op Nederlands gezet. Verder nog City Navigator Europe NT 2008, Topo Nederland, Topo België en Topo Duitsland v2 erop gezet (zie ###) en het werkt allemaal PERFECT! Advies: koop nooit meer een veel te dure GPS in Nederland (of Europa)! Succes. Precies, dat was ook onze leverancier en mooi te volgen met een trackingnummer!
Aanbevolen berichten