Jumping Johnny Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Hoi, Is het mogelijk om ergens te kunnen zien welke users de door jou geplaatste cache "watchen" ? groeten J.J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Nee, dat is niet mogelijk tot op heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Behalve als het een Premium-member only-cache betreft...Dan kun je dat wel zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Behalve als het een Premium-member only-cache betreft...Dan kun je dat wel zien. En hoe zit het dan met een Premium-member only-catch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Behalve als het een Premium-member only-cache betreft...Dan kun je dat wel zien. En hoe zit het dan met een Premium-member only-catch? Cache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 (bewerkt) je kan een note plaatsen op je cachepagina met de vraag of degene die een watch op je cache hebben gezet je een mailtje willen sturen. direct daarna je note weer verwijderen van de pagina dan krijgen alle watchers de note te lezen een aantal zullen reageren 100% reactie zal je niet kijgen denk ik probeer het eens en laat het ons dan ook even weten 3 april 2008 bewerkt door Team Minouschka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Topictitel gewijzigd van "Users watching this catch" in "Users watching this cache', om het een beetje leesbaar te houden. Immers, we catchen niet maar we cachen, alhoewel een enkeling wel lekker zal gaan catchen (lees fonetisch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Die Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Kruimel,goed werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Die Kruimeldief Tja, schoot me maar zo even door het hoofd. Nu maar hopen dat het geen klachten oplevert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 3 april 2008 Share Geplaatst 3 april 2008 Behalve als het een Premium-member only-cache betreft...Dan kun je dat wel zien. Volgens mij kun je dan alleen zien wie je cachepagina bekeken hebben, maar niet bij wie hij op de watchlist staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 4 april 2008 Share Geplaatst 4 april 2008 Behalve als het een Premium-member only-cache betreft...Dan kun je dat wel zien. Volgens mij kun je dan alleen zien wie je cachepagina bekeken hebben, maar niet bij wie hij op de watchlist staat Klopt! je hebt gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 4 april 2008 Share Geplaatst 4 april 2008 Die Kruimeldief Tja, schoot me maar zo even door het hoofd. Nu maar hopen dat het geen klachten oplevert Nee hoor, wel een glimlach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 4 april 2008 Share Geplaatst 4 april 2008 Die Kruimeldief Tja, schoot me maar zo even door het hoofd. Nu maar hopen dat het geen klachten oplevert Nee hoor, wel een glimlach Ik doe er een schouderklopje bij. ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden