Spring naar bijdragen

Wat is de Geochecker ?


novw

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hè ? Wat is hier nou in vredesnaam de bedoeling van ?

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...74-a6cb6e990a9c

 

Ik krijg 2 series getallen, en dan moet ik naar geochecker.com. En dan ? Hoe word ik geacht de graden, minuten en weet ik wat uit N 523252511961615718 te peuteren ? In de omschrijving staat niet wat ik moet doen ? Of ben ik blind ? :thumbup:

 

Geochecker.com is uitsluitend bedoeld om als je denkt de puzzel opgelost te hebben je oplossing te controleren.

De getallenreeksen die je noemt vormen de puzzel zelf en die dien je dus eerst op te lossen. Het is niet de bedoeling dat je die getallenreeksen overneemt en dan in geocehecker invult, maar daar ben je zelf al achter, want het zijn er veel meer dan je in kunt vullen.

 

Overigens uitkijken met het posten van mysteries op het forum, dwz inhoudelijk niet oplossingen of strategieën posten, dat is over het algemeen niet zo prettig. Niet voor makes, maar ook niet voor puzzelaars die het graag zelf willen uitpuzzelen!

 

Succes ermee :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar zonder enige bij-kennis word ik dus geacht van die reeks chocola te maken ? Huh ? ok. Vandaar: voorlopig maar even geen puzzels :blush::thumbup:

 

Of misschien alleen die mystery niet. Ik kom ook vaak genoeg mysteries tegen waarvan ik helemaal niets begrijp. Soms kun je een hint aan de maker vragen. Of laat hem gewoon liggen. Het kan zijn dat als je wat meer gecached hebt en wat meer ervaring hebt, opeens wel weet wat je moet doen. Er zijn genoeg mysteries die je wel kunt snappen of ga voorlopig alleen met traditionals en multies aan de gang. Er ligt zat. Succes! Niet opgeven! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of misschien alleen die mystery niet. Ik kom ook vaak genoeg mysteries tegen waarvan ik helemaal niets begrijp. Soms kun je een hint aan de maker vragen. Of laat hem gewoon liggen. Het kan zijn dat als je wat meer gecached hebt en wat meer ervaring hebt, opeens wel weet wat je moet doen. Er zijn genoeg mysteries die je wel kunt snappen of ga voorlopig alleen met traditionals en multies aan de gang. Er ligt zat. Succes! Niet opgeven! :beerchug:

 

Dat is ook mijn ervaring. Maar het is wel erg irritant om caches te laten liggen die zich binnen een kilometer van je woonhuis bevinden. Elke keer als ik Google Maps opstart met geocaches word ik er weer aan herinnerd... :cry:

En toch, het is erg leuk als je een puzzel op weet te lossen. Dat is bij een mystery al de helft (?) van de pret en die kan je op een regenachtige avond zo uit je luie stoel meepakken! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja de ene mysterie cache is de andere niet, en zo ook de cacher die ermee aan de slag gaat.

 

Zo krijgen we "regelmatig" een vraag voor een hint voor de Logica puzzel cache Uden, het oplossen neemt dan wat tijd. Andere keren weet men het zonder problemen op te lossen.

 

Ook bij mysterie's is er de indicatie met sterren aanwezig betreft de moeilijkheid, let hier eens op als je ergens aan begint. :beerchug:

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, hier willen "we" dus niet over puzzels praten. Hoezo ? Iedereen kan toch zelf beslissen of hij/zij het/een topic leest dat over puzzels gaat ?

Maar dat is toch niet de bedoeling van de cache owner, anders kan je van alle mysteries wel traditionals maken. Want je oplossen hoeft toch niet, het staat gewoon op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over puzzels praten kan en mag best in het forum. Ga je richting de oplossing van puzzels in je berichten wordt het topic waarschijnlijk verwijderd door een moderator en anders krijg je wel een 'vriendelijk' bedankje van de cache-legger :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...