Wietze_Bianca Geplaatst 14 juli 2003 Share Geplaatst 14 juli 2003 Ik kan voor weinig een Garmin eMap aanschaffen, echter vindt ik amper recenties over deze GPS. Wie heeft ervaringen met dit model, en is het de moeite waard om deze aan te schaffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanne_3 Geplaatst 14 juli 2003 Share Geplaatst 14 juli 2003 Er zijn een aantal gebruikers zeer tevreden. Alleen is de produktie nu al een jaar geleden gestopt en is men nog steeds bezig om de restvoorraden te verkopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 14 juli 2003 Share Geplaatst 14 juli 2003 Ik gebruik al 2 en een half jaar met volle tevredenheid en E-Map Zorg wel voor een lekkere geheugen 32 of meer MB of zo Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 15 juli 2003 Share Geplaatst 15 juli 2003 Ik ben op dit moment aan het bieden op een eMap op ebay.nl. Als alles lukt, dan koop ik er (via ebay) ook nog 128Mb bij. Leuk voor naast de GPS V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wietze_Bianca Geplaatst 15 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2003 Aha, dus het is wel een goede bergijp ik Andere vraag: Aangezien wij voor het eerst willen geocachen, is het een beetje onverstandig om meteen een GPS aan te schaffen, althans, ik vindt de investering behoorlijk groot voor iets waarvan je niet weet of het echt wel leuk is. Kan ik een GPS huren cq. lenen van iemand, en zo ja, welk model is dan goed om mee te beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JAKo Geplaatst 15 juli 2003 Share Geplaatst 15 juli 2003 Vertrouw op mij; jullie vinden het leuk. Ik ken geen enkele geocacher die het niet leuk vindt Sterker nog, het is verslavend. Maar goed, als je zo nodig op zeker wilt spelen kun je ze huren bij Bever Zwerfsport. Huurprijs is 11,50 Euro per dag, borg 150 Euro. Voor de kleine beurs kun je ook eens denken aan de Garmin Geko serie, vanaf 140 Euri. zie : http://www.gps-garmin.nl/geko_serie.html voor meer info JaKo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 15 juli 2003 Share Geplaatst 15 juli 2003 Aangezien wij voor het eerst willen geocachen, is het een beetje onverstandig om meteen een GPS aan te schaffen, althans, ik vindt de investering behoorlijk groot voor iets waarvan je niet weet of het echt wel leuk is. Meld eens in dit forum in welk deel van het land je woont. Misschien is er een vrijwillige geocacher die je een keer mee wil nemen tijdens het zoeken. Groeten, Team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krix2 Geplaatst 16 juli 2003 Share Geplaatst 16 juli 2003 Ook ik ben de gelukkige eigenaar van een eMap. Geen klachten of zaken die ik mis. Het voordeel van de emap is dat je er insteekkaartjes met geheugen in kunt stoppen. Met 32 Mb past heel nederland er in (zoals Barny al adviseerde). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bussie Geplaatst 16 juli 2003 Share Geplaatst 16 juli 2003 Ik gebruik al een anderhalf jaar de eMap en ben er erg tevreden mee. Vooral handig is dat indien je de Mapsource kaart ingeladen hebt ook de wandel en fietspaden zichtbaar zijn, wat met cachen erg makkelijk is als je lopend of fietsend op de plaats van bestemming moet komen in bijvoorbeeld een park of de duinen. Minimaal is 32MB nodig om heel Nederland erin te kunnen zetten. Voor niet-geocaching-gebruik: Handig als je eens een adres moet opzoeken. Hij kan niet zelf een route berekenen maar kan je wel een route laten rijden als je die op de computer laat berekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wietze_Bianca Geplaatst 16 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2003 Wij wonen in Zwolle Ondertussen heb ik beslag weten te leggen (huur) op een eTrex waarmee we in ieder geval een aanvang kunnen maken. Of alles bevalt... dat horen jullie nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 16 juli 2003 Share Geplaatst 16 juli 2003 Of alles bevalt... dat horen jullie nog Ga nou gewoon maar vast een nickname verzinnen...! Je kunt echt geloven wat JAKo schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 17 juli 2003 Share Geplaatst 17 juli 2003 Zwolle... Ik woon vlak bij Heerenveen, dus als je eens een afspraak wilt maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wietze_Bianca Geplaatst 17 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2003 Zwolle Heereveen is makkelijk te doen Aangezien wij zondag al vertrekken, zal een afspraak nog even op zich laten wachten. Onze bevindingen worden z.s.m. na de vakantie gepost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 17 juli 2003 Share Geplaatst 17 juli 2003 Zwolle Heereveen is makkelijk te doen Aangezien wij zondag al vertrekken, zal een afspraak nog even op zich laten wachten. Onze bevindingen worden z.s.m. na de vakantie gepost Als je naar Robert gaat moet je wel Dauwe Egbertspunten meenemen GRTZ Kruimeldief Het wachten is nu op een adviesbureau dat adviesbureaus adviseert over adviezen van adviesbureaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wietze_Bianca Geplaatst 26 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2003 Zo, wij zijn terug! We hebben niet heel erg veel gespeeld met de GPS, maar wel wat. Was ook heel erg leuk om te doen. Onze eerste cache was een 'drive by', makkelijk te vinden, vlak bij onze camping. De tweede cache was onderdeel van een vraag. We moeste de namen weten van de meest voorkomende druivensoort in Luxemburg. Ik weet 100% zeker dat we de goede namen hadden, de puzzel hadden opgelost, echter toen we op de weg reden welek we moesten hebben, konden we de cache niet vinden. Althans... we hadden een vermoden waar hij lag, alleen was het onmogelijk daar uit te stappen. Die hebben we overgeslagen. De laatste die hebben we gevonden bijna zonder hulp van de kaart, dus alleen op GPS gereden. Was verstopt ergens in de bossen. Mooie locatie, leuke cache. Dus: een potentieel verslaafd stel erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden