Spring naar bijdragen

Inschrijving GME2008 sluit bijna


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

De inschrijving voor het GME2008 zal sluiten op dinsdag 25 maart om 23:00 uur. Tot die tijd heb je nog de mogelijkheid om je als nieuw team aan te melden of een uitbreiding te doen op een bestaand team. Daarna is inschrijving of uitbreiding van het team niet meer mogelijk en kun je het GME2008 dus niet bijwonen.

 

Let op, de inschrijving sluit ook zodra het maximaal aantal deelnemers van 950 wordt gehaald. Wil je komen, wees er dan snel bij!

 

Vragen en wijzigingen kun je sturen naar info@gme2008.nl

 

http://www.gme2008.nl

bewerkt door ScoutingErica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik in de lijst sta, ben ik er dan zeker bij? Want ik weet echt niet meer wat ik wel en wat ik niet betaald heb en het zou erg vervelend zijn om er op die manier uit te vallen.

Ik denk dat ik het GME wel heb betaald maar 100% zeker weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik in de lijst sta, ben ik er dan zeker bij? Want ik weet echt niet meer wat ik wel en wat ik niet betaald heb en het zou erg vervelend zijn om er op die manier uit te vallen.

Ik denk dat ik het GME wel heb betaald maar 100% zeker weet ik niet.

 

Dan krijg je vanzelf wel een mailtje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je staat op de lijst als je bent ingeschreven. Dat is dus geen bewijs van betaling. Als je niet tijdig betaalt krijg je diverse herinneringen, pas als je stelselmatig hier niet op reageert vervalt op een gegeven moment je inschrijving. Vanaf dat moment sta je niet meer op de lijst op http://www.gme2008.nl. Bij verwijdering / annulering krijg je ook altijd nog een mail ter bevestiging hiervan.

 

Waar kan ik eigenlijk wijzigingen aanbrengen?

 

Je moet je ergens kunnen inloggen, maar waar?

 

De inlogfunctionaliteit is nog niet beschikbaar, dat wordt volgend jaar.

 

Wijzigingen kunnen naar info@gme2008.nl gestuurd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan ik eigenlijk wijzigingen aanbrengen?

 

Je moet je ergens kunnen inloggen, maar waar?

 

De inlogfunctionaliteit is nog niet beschikbaar, dat wordt volgend jaar.

 

Wijzigingen kunnen naar info@gme2008.nl gestuurd worden.

Oke, mailtje is gestuurd, ik neem aan dat ik ook reactie terug krijg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, mailtje is gestuurd, ik neem aan dat ik ook reactie terug krijg?

 

jazeker, zodra de wijziging is doorgevoerd krijg je automatisch een mailtje met je nieuwe gegevens!

 

Ik kom niet op de pagina omdat hij als onveilig beschouwd wordt door McAfee (fishing).

 

op welke pagina kom je niet? Als je wijzigingen wilt doorvoeren kan dat door een mailtje te sturen naar info@gme2008.nl en voor je status heb je als het goed is diverse bevestigingsmailtjes gehad!

 

Om gezondheidsredenen weet ik niet of ik aanwezig kan zijn. Hoe werkt dat dan met inschrijven?

 

Na sluiting van de inschrijving wordt niemand meer toegelaten (helaas is het evenement zo groot dat we deze maatregel moeten nemen). Als je het nog niet zeker weet, kan je twee dingen doen: of je uitschrijven (dan weet je zeker dat je niet komt, maar kost het je ook niets) of je ingeschreven laten (kan je 2,50 kosten als je toch ziek bent, maar als je gezond bent ben je ook zeker van een plekje bij het GME). Ook kan je een mailtje sturen met uitleg (ook naar info@gme2008.nl), wellicht kan de organisatie dan nog wat voor je betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om gezondheidsredenen weet ik niet of ik aanwezig kan zijn. Hoe werkt dat dan met inschrijven?

 

Na sluiting van de inschrijving wordt niemand meer toegelaten (helaas is het evenement zo groot dat we deze maatregel moeten nemen). Als je het nog niet zeker weet, kan je twee dingen doen: of je uitschrijven (dan weet je zeker dat je niet komt, maar kost het je ook niets) of je ingeschreven laten (kan je 2,50 kosten als je toch ziek bent, maar als je gezond bent ben je ook zeker van een plekje bij het GME). Ook kan je een mailtje sturen met uitleg (ook naar info@gme2008.nl), wellicht kan de organisatie dan nog wat voor je betekenen.

Nou, dat zullen we dan maar doen. Ik kan er ten slotte ook niets aan doen dat mijn lijf niet altijd wil wat de geest wil... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
Het is nog niet bekend of er een GME2009 zal komen. Mocht het GME2009 plaatsvinden, dan zal dit zeer waarschijnlijk gebeuren op zaterdag 18 april 2009. We streven er naar om voor 1 december 2008 het besluit genomen te hebben. Alle deelnemers van afgelopen jaren ontvangen sowieso bericht hierover. Nieuwe deelnemers, houd deze website in de gaten.

 

Is er al meer bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog niet bekend of er een GME2009 zal komen. Mocht het GME2009 plaatsvinden, dan zal dit zeer waarschijnlijk gebeuren op zaterdag 18 april 2009. We streven er naar om voor 1 december 2008 het besluit genomen te hebben. Alle deelnemers van afgelopen jaren ontvangen sowieso bericht hierover. Nieuwe deelnemers, houd deze website in de gaten.

 

Is er al meer bekend?

 

Of het GME van 2008 ook doorgaat? Die is 8 maanden geleden doorgegaan ja :beerchug:

 

En als ik zo naar de handtekening kijk van het al 3/4 jaar oude bericht zie ik dat het GME van 2009 op 18-04-2009 is .............

 

 

Of vraag je naar de gezondheid van GPSgek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...