Spring naar bijdragen

Cache beschrijving naar PDA(PALM) brengen


Biegstra

Aanbevolen berichten

Beste medecachers.

Ik print nog papier en dat moet over zijn!

Op het forum heb ik heel oude draadjes gelezen uit 2004 over cachebeschrijvingen naar een PDA brengen. Ik kon daar niet zoveel chocolade van maken als niet al te best onderlegd in de computertechnologie.

Mijn vraag: hoe kan ik snel en effectief ALLE informatie van een aantal vooraf geselecteerde caches downbrengen naar mijn PDA?

Ik heb

- premium membership (dus kan GPX-files maken)

- PALM Tungsten/E

- Ik gebruik mapsource

- Ik gebruik GSAK

 

Welke andere tools/software heb ik nodig om dit aan de praat te krijgen.

 

Groet, Biegstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste medecachers.

Ik print nog papier en dat moet over zijn!

Op het forum heb ik heel oude draadjes gelezen uit 2004 over cachebeschrijvingen naar een PDA brengen. Ik kon daar niet zoveel chocolade van maken als niet al te best onderlegd in de computertechnologie.

Mijn vraag: hoe kan ik snel en effectief ALLE informatie van een aantal vooraf geselecteerde caches downbrengen naar mijn PDA?

Ik heb

- premium membership (dus kan GPX-files maken)

- PALM Tungsten/E

- Ik gebruik mapsource

- Ik gebruik GSAK

 

Welke andere tools/software heb ik nodig om dit aan de praat te krijgen.

 

Groet, Biegstra

 

Met GSAK gewoon exporteren als HTML en de cache lezen in de standaard browser. Of cachemate aanschaffen en exporteren als cachemate .pdb bestand.

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste medecachers.

Ik print nog papier en dat moet over zijn!

Op het forum heb ik heel oude draadjes gelezen uit 2004 over cachebeschrijvingen naar een PDA brengen. Ik kon daar niet zoveel chocolade van maken als niet al te best onderlegd in de computertechnologie.

Mijn vraag: hoe kan ik snel en effectief ALLE informatie van een aantal vooraf geselecteerde caches downbrengen naar mijn PDA?

Ik heb

- premium membership (dus kan GPX-files maken)

- PALM Tungsten/E

- Ik gebruik mapsource

- Ik gebruik GSAK

 

Welke andere tools/software heb ik nodig om dit aan de praat te krijgen.

 

Groet, Biegstra

 

Met GSAK gewoon exporteren als HTML en de cache lezen in de standaard browser. Of cachemate aanschaffen en exporteren als cachemate .pdb bestand.

 

Ik heb via GSAK een export naar HTML gedaan, ik krijg dan een 'map' met de naam CACHE met daarin een _1index.htm, _2bear1.htm, nog veel meer, o.a. alle GCnaam.htm's, gifs. e.d. In totaal heb ik wel 120 bestandjes in de map. Ik heb de map nu geplaatst op de card van de Palm, maar kan dat nergens mee lezen. Ik kan de CAHCE mapje nergens raadplegen, niet met palmreader, niet met Adobe reader

Wat doe ik verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe het werkt met een palm :no: . Voor een windows PDA is het een kwestie van het bestand _1index.htm aan te klikken en als een waar merakel :no: opent windows explorer zich met alle caches voor het oprapen (electronisch dan :clap: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt toch wel een browser op die palm? Ik gebruik op mijn TX de voorgeinstalleerde Blazer browser.

dus : exporteer vanuit GSAK naar html (wel de plaatjes laten downloaden dat kun je instellen in GSAK ) in een map op je pc, daarna de hele map exporteren naar de sd-kaart en de browser starten en index.html openen en klaar is kees. gemakkelijker kan niet , bovendien krijg je indexbestanden gesorteerd op naam van de cachelegger, nearest caches , not found caches, gc.com code etc. reuze handig allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste medecachers.

Ik print nog papier en dat moet over zijn!

Op het forum heb ik heel oude draadjes gelezen uit 2004 over cachebeschrijvingen naar een PDA brengen. Ik kon daar niet zoveel chocolade van maken als niet al te best onderlegd in de computertechnologie.

Mijn vraag: hoe kan ik snel en effectief ALLE informatie van een aantal vooraf geselecteerde caches downbrengen naar mijn PDA?

Ik heb

- premium membership (dus kan GPX-files maken)

- PALM Tungsten/E

- Ik gebruik mapsource

- Ik gebruik GSAK

 

Welke andere tools/software heb ik nodig om dit aan de praat te krijgen.

 

Groet, Biegstra

 

Hallo Biegstra,

 

Ook ik gebruik een Palm (Tungsten C). Om de htm bestandjes om te zetten gebruik ik isilo en isilox. De ene gebruik je om internet pagina's om te zetten naar PALM formaat, de andere is de viewer op de Palm.

 

Enne ... op dit moment is de dollar goedkoop!

 

Groetjes,

Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik heb een PDF-reader op mijn PDA staan. Tevens heb ik via het progje PDFcreator een virtuele printer geinstalleerd op mijn PC. Als je dan de cache pagina op de printvriendelijke versie gaat printen, kies je voor de virtuele printer. Deze maakt van de printvriendelijke cache-pagina een PDF-je, die je daarna op kan slaan op je PDA (wanneer die aan de PC hangt). Met je PDF-reader kun je nu de pagina lezen.

 

"PDFCreator easily creates PDFs from any Windows program. Use it like a printer in Word, StarCalc or any other Windows application."

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...