Jan & Simonne Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Ligt het aan mij, of werken de PM's soms niet goed? Ik probeer al een hele poos berichten aan iemand te sturen, maar ze komen niet eens in mijn sendbox te staan. Hebben meer mensen hier problemen mee, of ligt het aan mijn computer? Nu heb ik een bericht gestuurd via de quick search link van geo.com (via het profiel) en daar gaat het nu wel. Groeten, Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamelig Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Ligt het aan mij, of werken de PM's soms niet goed? Ik probeer al een hele poos berichten aan iemand te sturen, maar ze komen niet eens in mijn sendbox te staan. Hebben meer mensen hier problemen mee, of ligt het aan mijn computer? Nu heb ik een bericht gestuurd via de quick search link van geo.com (via het profiel) en daar gaat het nu wel. Groeten, Simonne Kan zijn dat de inbox van de andere persoon vol is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 (bewerkt) Hmmm, zou kunnen. Ik heb gisteren ook een PM naar GeoAlmere gestuurd. Staat ook niet in mijn sent box. En daarbij reageert hij meestal wel snel. 15 maart 2008 bewerkt door no-name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Verstuurde PM's komen niet automatisch in je sent-box: hiervoor moet je onderaan het te versturen bericht 'Voeg kopie toe aan verzonden items' aanvinken. Mocht iemands postbox vol zijn, dan lukt het je eveneens niet het bericht te versturen. Deze mededeling ontvang je dan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mon-Roe Geplaatst 15 maart 2008 Share Geplaatst 15 maart 2008 Ik had er gisteravond ook last van, ik heb nu een test bericht naar Jan & Simonne gestuurd, eens kijken of die aankomt. Geen foutmelding ontvangen en staat niet bij sent items. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 15 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2008 Ik had er gisteravond ook last van, ik heb nu een test bericht naar Jan & Simonne gestuurd, eens kijken of die aankomt.Geen foutmelding ontvangen en staat niet bij sent items. Ja hoor, keurig aangekomen. Dank je wel! Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden