Spring naar bijdragen

coordinaten wijzigen


pieterpaula

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb net even op één van mijn eigen cache-pagina's gekeken. Als je hier in het edit-scherm gaat kijken dan zie je ongeveer halverwege staan:

Coordinates N 52° 59.301 E 005° 46.232

You can modify your cache coordinates via a log entry.

Je kunt dan op dat linkje klikken en dan kom je in het schermpje waarin je de coördinaten kunt bijwerken. Je kiest dan voor de keuze "Update Coordinates" en vult de nieuwe coördinaten in. Zet er een reden bij (bv. bv. Verplaatst ivm rip) en klik op "Submit log entry".

 

Wat er dan precies verder gebeurt weet ik niet, want ik heb zelf geen trads, enkel multi's. En daarmee heb ik dit probleem nog niet gehad.

 

Maar wellicht kan een ander je dat precies vertellen. :dribble:

 

Edit:

Ik heb het net zelf maar even geprobeerd. En wat er dus gebeurt, is dat je de wijziging moet bevestigen. en dan staat er een speciaal logje in je loglijst en je krijgt er via de mail nog een bevestiging van.

Daarnaast vermoed ik dat ook iedereen die jouw cache op hun watchlist hebben staan een berichtje krijgen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er word nu op nieuw bekeken door Kruimeldief of een van zijn colegas of de coordinaten nog in het toegestaane gebied liggen. (Vb in bepaalde natuur gebieden is nl geen toesteming verleend door beheerder)

 

In het verleden is het nl voor gekomen dat na goed keuren van een cache. De cache plaatser zijn cache heeft verplaast. Waar na dieverse problemen zijn ontstaan.

 

Tevens word hier me voor komen dat caches over groter afstand verplaast worden. en moving caches zijn hier mee geblokeerd

bewerkt door hesselannema
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er word nu op nieuw bekeken door Kruimeldief of een van zijn colegas of de coordinaten nog in het toegestaane gebied liggen. (Vb in bepaalde natuur gebieden is nl geen toesteming verleend door beheerder)

Krijgt Kruimeldief hier automatisch bericht van? Of moet je het ook nog via de mail melden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgt Kruimeldief hier automatisch bericht van? Of moet je het ook nog via de mail melden?

Ga maar van automatich uit. Kruimel heeft ergens in 2007 hier op het forum eens een uitgebreide uitleg over gegeven.

 

(mogelijk dat spoiler hier ooit eens een onderwerp van kan maken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de nieuwe coordinaten te ver van de oude afliggen (ik weet niet waar deze grens precies ligt), dan zal het je niet lukken okm op deze manier de coordinaten te wijzigen. In dat geval moet je aan de reviewer vragen of hij/zij het voor je wil doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg van iedere wijziging in de coördinaten die bovenaan de cachepagina staan, automatisch een berichtje. Als de cache-eigenaar na een tijdje niets van me hoort, is er verder niets aan de hand. Dat "tijdje" kan wel even duren, ik krijg 100den geocaching mailtjes per week.

 

Volgens mij kun je "ongestraft" ongeveer 100 meter verplaatsen. Daarvan krijg ik dus wel bericht. Wil je verder verplaatsen, dan krijg je een foutmelding en daarbij een verzoek om kontakt op te nemen met desbetreffende reviewer. Als ik dat ben geweest staat er dat ze kontakt moeten opnemen met Kruimeldief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...