Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Het moet ook betaalbaar blijven voor hen die wat minder riant in de slappe was zitten. Waarom niet eens wat ideeën spuiten wat leuk zou zijn. En dan bedoel ik niet dat spul dat ...nou ja ...

Hier is al eens een draadje over gestart, maar als je alle bovengenoemde winkels afgaat en alles onder de euro meeneemt heb jij meer in huis, dan wij met zijn allen in dit draadje kunnen bedenken, denk ik.

Voor een linkje naar dat draadje moet je helas niet bij mij zijn.

Succes ermee!

groetjes Geovlinder

Geplaatst

Ook ik vind de goodies in een cache niet het belangrijkst. Maar als ik iets tegenkom dat ik leuk vind om te hebben, of om zomaar even thuis te hebben, dan neem ik het mee. (Bijvoorbeeld van die kleine frusti-puzzeltjes, thuis puzzelen, weer op uitgekeken: dan gaat ie weer in een cache)

Als er iets in zit wat kapot is of te vies om vast te pakken, haal ik het eruit en gooi het thuis weg. Ook dingen als visitekaartjes, paperclips e.d. "ruil" ik dan tegen iets wat naar mijn idee begerenswaardig is.

Er zijn inderdaad genoeg kleine leuke dingen die je in een cache kunt doen. Soms neem ik bijvoorbeeld kleine soeveniertjes mee op reis in het buitenland (bijv. boekenleggers) die ik dan in een cache doe. Iets wat je dus niet gewoon bij de action kunt kopen, maar ook niet veel heeft gekost.

Ik heb er nog steeds zo'n vertrouwen in dat anderen het ook doen en het daarom voor iedereen leuk blijft... en niet alleen voor kinderen. :lol1:

Geplaatst

Kijk anders eens op marktplaats. Laatst 31 nieuwe speelgoedauto's in originele verpakking gekocht voor 15 euro. Het zijn mooie auto's, frictie motor, deuren te openen en stoelen klapbaar. Koopje of niet dan?

En zo zal er vast nog meer te vinden zijn.

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)

Helemaal mee eens.

Ik kijk er tegenaan net zoals bij gewone cadeautjes; het gaat niet om de waarde in geld maar om de aandacht die eraan besteed is. Gewoon even inleven in de mensen (kinderen) die de stash bekijken.

Iemand die er een hotelzeepje indoet en dat ook nog ijskoud logt, denkt niet aan de vinder. Dat is pure gemakzucht.

Wij hebben na de eerste 5 x het ruilen eigenlijk gestaakt, het gaat ons vooral om het vinden. Een heel enkele keer ruilen we nog iets. Maar het is echt soms bedroevend wat je tegenkomt aan gratis rommel. Ik vind nog liever een (bijna) lege cache dan een vuilnisbak in ammobox-gedaante.

Voor een paar centen heb je met een beetje zoeken vaak hele leuke hebbedingetjes, vooral voor de kinderen.

bewerkt door TinkerTeam
Geplaatst

bij de hema hebben ze ook leuke speeldingetjes voor weinig geld. het blijft voor kinderen leuk om in zo'n doos die niet met alleen troep gevuld is, te zoeken naar iets van hun gading.

als het even kan dan probeer ik een beetje "opwaarts" te ruilen.

Geplaatst
bij de hema hebben ze ook leuke speeldingetjes voor weinig geld. het blijft voor kinderen leuk om in zo'n doos die niet met alleen troep gevuld is, te zoeken naar iets van hun gading.

als het even kan dan probeer ik een beetje "opwaarts" te ruilen.

Ach, kijk eens goed naar aanbiedingen. Ga langs bij Zeeman, Wibra, Action, Lidl of Aldi. Euro-winkels of discountzaken. Er is zoveel te krijgen. Onze stelregel is dat een goodie niet meer dan 1 euro kost.

Voorbeeldje: bij de wibra een dominospel voor 0,79 of een 2 spellen kaarten met 5 dobbelstenen 0,79.

Bij de Action een meetlint van 5 meter voor 0,69. Bij de Aldi: 2 paar werkhandschoenen voor 1,79, dus per paar < 1,00. Goodies zijn dus niet uitsluitend voor kids.

Geplaatst

Wij kopen zo nu en dan bij www.lobbes.nl nog wel eens kompasjes in een grote pluk. Bij de echt leuke caches stoppen we die erin. Als we ruilen proberen we verder iets gelijkwaardigs te ruilen. Lukt dat niet, dan doen we niets (dwz we halen er niets uit).

Kleine moeite, niet teveel kosten, groot plezier!!!

Fire5

Geplaatst
Wij kopen zo nu en dan bij www.lobbes.nl nog wel eens kompasjes in een grote pluk. Bij de echt leuke caches stoppen we die erin. Als we ruilen proberen we verder iets gelijkwaardigs te ruilen. Lukt dat niet, dan doen we niets (dwz we halen er niets uit).

Kleine moeite, niet teveel kosten, groot plezier!!!

Fire5

ook wij ergeren ons aan het geplunder, we hebben 2 ammo's liggen die regelmatig weer gevuld moet worden. we dragen altijd een rug zak vol met goodies, dus we ruilen altijd, we weten hoe verveld het is voor de kids als er weer niets in ligt. :lol1:

:huh: even gekeken naar de site ziet er leuk uit voor weinig, dus we gaan bestellen. :dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...