Spring naar bijdragen
  • 0

Mapsource kapot

Vraag

Geplaatst

Hoi,

Ik wou net in Mapsource wat punten uitzetten voor Zondag, en nu werkt het programma niet meer. Ik krijg een error bij het opstarten, en daarin staat dat ik het opnieuw moet installeren. Als ik dat heb gedaan, werkt het nog niet. Ik blijf de error zien.

Ik heb deze oplossing al geprobeerd:

http://forum.geocaching.nl/index.php?s=&am...st&p=163388

Alleen die werkt helaas niet.

Wat kan nog een oplossing zijn?

Grzz,

Peter :ph34r:

Alvast bedankt! :dribble:

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Heb je ook alle mappen waarin mapsource stond daadwerkelijk verwijderd? Volgens mij krijg je die error ook als je een map hebt voor een bepaalde kaartenset waar niets in staat.

• 0
Geplaatst

Net nog een keer alles verwijderd dat met Garmin of Mapsource te maken heeft.. Het werkt nog steeds niet :dribble:

• 0
Geplaatst
Net nog een keer alles verwijderd dat met Garmin of Mapsource te maken heeft.. Het werkt nog steeds niet :dribble:

Het is al vaker beantwoord, alles uit het register gooien wat garmin of mapsource in zich heeft. (regedit.exe)

• 0
Geplaatst

Je zult ook de registerverwijzingen moeten opruimen (Regedit ingeven onder start, uitvoeren). Daar zijn progjes voor zoals ccleaner of per hand. Maar pas op je kunt je hele systeem hier mee in de war brengen dus altijd een een herstel punt maken.

• 0
Geplaatst
Je zult ook de registerverwijzingen moeten opruimen (Regedit ingeven onder start, uitvoeren). Daar zijn progjes voor zoals ccleaner of per hand. Maar pas op je kunt je hele systeem hier mee in de war brengen dus altijd een een herstel punt maken.

en als aanvuling hierop de kaarten een voor een installeren en testen. Waarschijnlijk is de laatst geinstalleerde kaart de boosdoener.

• 0
Geplaatst

Hmm, als ik in het register kijk kan ik nergens iets vinden van Garmin of Mapsource.. Waar zou het moeten staan? Misschien kijk in er over heen..

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Bij mij staat ie onder: HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - Garmin - Mapsource.

Edit: OK, je had hem al gevonden. :dribble:

bewerkt door Peetee
  • 0
Geplaatst

Idd, toch bedankt :)

Echter, als ik Mapsource nu opnieuw wil installeren via garmin.com, krijg ik halverwege de error dat er geen eerdere installatie van Mapsource is gevonden. Dat is logisch, maar ik kan Mapsource nu dus niet installeren. Doe ik nog iets fout? Alvast bedankt! :dribble:

• 0
Geplaatst
Idd, toch bedankt :)

Echter, als ik Mapsource nu opnieuw wil installeren via garmin.com, krijg ik halverwege de error dat er geen eerdere installatie van Mapsource is gevonden. Dat is logisch, maar ik kan Mapsource nu dus niet installeren. Doe ik nog iets fout? Alvast bedankt! :dribble:

Je zult inderdaad eerst weer de eerste versie van mapsource moeten installeren voordat je de update van garmin.com installeert. Je start dus weer met de installatie cd die je hebt gekregen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...