Spring naar bijdragen

geocachen met je blackberry


hrng

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik wil dus graag een programmaatje hebben ala de oziexplorer waarmee ik mijn topo kaarten kan blijven gebruiken.

Tegenwoordig zijn er Open Street Maps, kijk eens of daar wat bij is van je gading,

Google is your friend!

 

De kaarten zien er niet onaardig uit, al mis je nog steeds de details van de kaarten die niet genoemd mogen worden.

 

Maar als ik de kaarten exporteer, hoe kan ik ze dan off-line op mijn blackberry bekijken en er mee navigeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb blackstar geïnstalleerd, gratis en nog goed ook.

Ik loop echter tegen één probleem aan.

Als ik een GPX bestand download vanaf internet op de PC en daarna via de USB-kabel kopiëer naar de blackberry, dan kan ik hem alleen plaatsen op de sd-memorycard.

Maar vanuit blackstar is dat nou net de plek waar ik niet kan bladeren om een GPX bestand te importeren, ik kan alleen bladeren op het interne geheugen van de blackberry.

En (blackberry eigenschap) ik kan vanaf de PC weer niet bladeren op het interne geheugen (om de gpx-bestanden op een bereikbare plek te plaatsen).

 

Iemand hier ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder geen ervaring met een Blackberry, maar je zou het gpx bestand naar je blackberry kunnen mailen, of het gpx bestand met een verkenner (explorer) achtige applicatie verplaatsen van de sd kaart naar een plek waar je cache programma hem kan vinden.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Dag Heracross. Ik zou ook graag blackstar met mijn blackberry 9700 willen proberen. Kan jij mij vertellen of je de grote tekst bestanden welke bij multicaches voorkomen, ook ziet met deze software? Met geocache navigator gaat dat namelijk niet. Ik hoor graag je ervaringen (of van iemand anders) Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Heracross. Ik zou ook graag blackstar met mijn blackberry 9700 willen proberen. Kan jij mij vertellen of je de grote tekst bestanden welke bij multicaches voorkomen, ook ziet met deze software? Met geocache navigator gaat dat namelijk niet. Ik hoor graag je ervaringen (of van iemand anders) Alvast bedankt.

 

 

Bij blackstar zie je de plaatjes als htmlcode (dus geen plaatjes in blackstar), de tekst is wel gewoon te lezen (moet je uiteraard wel eerst even de GPX file importeren).

Indien gewenst kun je wel makkelijk naar de cachepagina gaan (en dus alles zien).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik gebruik blackstar in combinatie met Bcaching In bcaching kun je automatisch pocketqueries uploaden. Daarin worden alle gegevens van een cache (ook plaatjes logs etc) goed weergegeven en kun je ook prima zoeken. Vervolgens kun je de cachegegevens eenvoudig doorzetten naar blackstar. Werkt erg prettig.

link: www.bcaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...