Spring naar bijdragen

probleem van een nieuweling


keeskater

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag voor iedereen die hem kan beantwoorden.

Ik ben nieuw met het geocaching en heb inmiddels wel een paar schatten gevonden maar ik wil ook graag schatten zoeken met tussenliggende coordinaten met bijvoorbeeld vragen of zo.

Ik heb een Garmin Etrex venture Hc en kan wel het start coordinaat in mijn apparaat krijgen maar de coordinaten met vragen en het eindunt lukt mij niet,dus ik kom bijvoorbeeld niet verder dan de parkeerplaats.

Wat doe ik verkeerd en wat moet ik dus wel doen om ook hier van te kunnen genieten.

M.vr.gr. en alvast bedankt.

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een vraag voor iedereen die hem kan beantwoorden.

Ik ben nieuw met het geocaching en heb inmiddels wel een paar schatten gevonden maar ik wil ook graag schatten zoeken met tussenliggende coordinaten met bijvoorbeeld vragen of zo.

Ik heb een Garmin Etrex venture Hc en kan wel het start coordinaat in mijn apparaat krijgen maar de coordinaten met vragen en het eindunt lukt mij niet,dus ik kom bijvoorbeeld niet verder dan de parkeerplaats.

Wat doe ik verkeerd en wat moet ik dus wel doen om ook hier van te kunnen genieten.

M.vr.gr. en alvast bedankt.

Frank

Ik snap jeantwoord maar dit is niet wat ik bedoel.

Ik had bv laatst een cache waar de coordinaten van de vragen al bekend waren maar moet ik die dan handmatig invoeren,het start coordinaat kan ik wel met de computer er in krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een multi doet en de coordinaten zijn van te voren bekend, kun je inderdaad thuis die coordinaten handmatig in je GPS voeren. Het zijn coordinaten in de beschrijving en die kunnen niet automatisch naar je GPS geladen worden.