Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zie regelmatig bij micro's (foto rolletjeshouder) dat ze zitten geklemd in een ijzeren klem. Waar kan je zoiets kopen of zijn ze zelf gemaakt?

Ik zit namelijk te denken om dit toe te passen in de camper, doosjes vullen met wat kruiden en in plaats van los in het kastje, netjes geklemd aan de zijwand van het kastje.

Geplaatst (bewerkt)
Ik zie regelmatig bij micro's (foto rolletjeshouder) dat ze zitten geklemd in een ijzeren klem. Waar kan je zoiets kopen of zijn ze zelf gemaakt?

Ik zit namelijk te denken om dit toe te passen in de camper, doosjes vullen met wat kruiden en in plaats van los in het kastje, netjes geklemd aan de zijwand van het kastje.

Ik heb er hier volgens mij nog een paar liggen. (Tunneltje onderdoor, bruggetje overheen, bij hekje rechts, uitlopen tot vijver, linksaf, huizenblok waar je tegenaan loopt #30) :dribble:

Je kunt ze ook kopen bij Marée, ze noemen ze daar gereedschapshouders/gereedschapsklemmen. :blush:

bewerkt door gpsgek
Geplaatst (bewerkt)
OH ja, dat andere historische pandje ;)

Bedankt, we gaan eens kijken bij Maree

Ja :blush: die ene die mist in de historie van Berkel... :P:dribble:

Succes!

bewerkt door gpsgek
Geplaatst

Je kan ook een pijpklem gebruiken (kunststof). Als die dingen zo heten tenminste. Is een boog (halve cirkel - u vormpje) met aan de uiteinden een schroefgatje. Neemt alleen wel meer ruimte in.

Geplaatst

Elk zichzelf respecterende bouwmarkt heeft deze klemmen. Ivm verbod op reclame uitingen op dit forum zal ik hier verder geen namen noemen.

dat zeg ik, het wordt prachtig met...

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...