Mon-Roe Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 Ik zie regelmatig bij micro's (foto rolletjeshouder) dat ze zitten geklemd in een ijzeren klem. Waar kan je zoiets kopen of zijn ze zelf gemaakt? Ik zit namelijk te denken om dit toe te passen in de camper, doosjes vullen met wat kruiden en in plaats van los in het kastje, netjes geklemd aan de zijwand van het kastje.
gpsgek Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 (bewerkt) Ik zie regelmatig bij micro's (foto rolletjeshouder) dat ze zitten geklemd in een ijzeren klem. Waar kan je zoiets kopen of zijn ze zelf gemaakt? Ik zit namelijk te denken om dit toe te passen in de camper, doosjes vullen met wat kruiden en in plaats van los in het kastje, netjes geklemd aan de zijwand van het kastje. Ik heb er hier volgens mij nog een paar liggen. (Tunneltje onderdoor, bruggetje overheen, bij hekje rechts, uitlopen tot vijver, linksaf, huizenblok waar je tegenaan loopt #30) Je kunt ze ook kopen bij Marée, ze noemen ze daar gereedschapshouders/gereedschapsklemmen. 15 februari 2008 bewerkt door gpsgek
Mon-Roe Geplaatst 15 februari 2008 Auteur Geplaatst 15 februari 2008 OH ja, dat andere historische pandje Bedankt, we gaan eens kijken bij Maree
gpsgek Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 (bewerkt) OH ja, dat andere historische pandje Bedankt, we gaan eens kijken bij Maree Ja die ene die mist in de historie van Berkel... Succes! 15 februari 2008 bewerkt door gpsgek
Famda Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 Je kan ook een pijpklem gebruiken (kunststof). Als die dingen zo heten tenminste. Is een boog (halve cirkel - u vormpje) met aan de uiteinden een schroefgatje. Neemt alleen wel meer ruimte in.
Geotrail Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 GAMMA Doetinchem heeft (had ) ze ook: Gereedschapklem 28,5mm. Verpakt per 2 stuks. Barcode 8711247426899
Pfotzsche Geplaatst 15 februari 2008 Geplaatst 15 februari 2008 Elk zichzelf respecterende bouwmarkt heeft deze klemmen. Ivm verbod op reclame uitingen op dit forum zal ik hier verder geen namen noemen. dat zeg ik, het wordt prachtig met...
Aanbevolen berichten