Spring naar bijdragen

Ik ben opzoek...


pvdven

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gewoon eens wat caches langslopen. Het lijkt erop dat men ze het hele land door tegenkomt, maar om dubieuze redenen hebben ze een bijzondere voorkeur voor Lupardi-plekjes. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel graag eens een kabouter ontmoeten.

Het schijnt dat ze nog wel eens cadeau's weggeven.

 

Iemand een idee hoe ik ze kan ontmoeten?

Dat zal je niet lukken dat ontmoeten. Een kabouter bevriest als hij mensen ziet.

Wil je de uitwerpselen van deze kabouters zien moet je in ieder geval nooit erover doorgaan op het forum omdat ieder vorm van illegaliteit hier geweerd wordt ;)

Er zijn nogal wat caches in nederland die ooit bezocht zijn door kabouters. Er schijnen er steeds meer van te komen.

Ik heb gehoord dat in het Noorden van het land een cache komt, geplaatst door kabouters. In de cache schijnt maar een soort goodie te liggen, namelijk gebruikte en ze vragen er ongebruikte voor terug. Iedere set bestaat uit 3 CD's. Verder zijn er ook een aantal caches die ongemeld ineens weer een setje hebben gekregen.

verder zijn er PB kabouters die maar zo reageren met persoonlijke berichten en ook zijn er inmiddels FTP kabouters en TPG kabouters. De laatste vraagt volgens mij een vergoeding in de produktie en verzendkosten omdat deze kabouter zeker 10 setjes per week de deur uit stuurt.

Het betreft daar als ik het goed heb begrepen CD's uit de serie "Voorjaar 2003"

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin werden dit soort berichten direct verwijderd van dit forum en werd verwezen naar news:nl.hobby.geocaching. Maar nu er zo langzamerhand enkele van deze draadjes per week beginnen kunnen we geloof ik wel een apart forum voor de kabouters oprichten. Ook komt bij mij de gedachte op dat er maar weinig van de zoekfunctie gebruik wordt gemaakt voordat er een vraag wordt gesteld.

 

Maar goed, de "kabouteruitwerpselen" zijn dan ook wel erg aantrekkelijk ;):ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar 50 Mb bij xs4all . . . en FTP upload gaat ook niet snel met basic ADSL, da's maar ca 1 GB per etmaal. We kunnen met z'n alle wel besluiten tot P2P, bijv OEPS!!!! of WinMX. Dan moet er wel een 'moederbestand' zijn omdat het geen zin heeft om verschillende versie's (ook al verschilt het maar een bitje) te laten bestaan.

 

OEPS!!!! heeft mijn voorkeur: zie hier En bestanden in ISO's natuurlijk!

 

*** edit Bytheway: URL aangepast. ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar 50 Mb bij xs4all . . . en FTP upload gaat ook niet snel met basic ADSL, da's maar ca 1 GB per etmaal. We kunnen met z'n alle wel besluiten tot P2P, bijv OEPS!!!! of WinMX. Dan moet er wel een 'moederbestand' zijn omdat het geen zin heeft om verschillende versie's (ook al verschilt het maar een bitje) te laten bestaan.

 

OEPS!!!! heeft mijn voorkeur: zie hier En bestanden in ISO's natuurlijk!

Tja, Stefanne, ondanks de lage snelheid van FTP doet men het graag. Er is bij mij in een goede maand tijd toch ruim 42 Gieg gedownload van de server. Dit ten koste van mijn snelheid ;) Ik heb de server uitgeschakeld. Ik heb geen zin in een Fair Use melding van @home. :ph34r:

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar 50 Mb bij xs4all . . . en FTP upload gaat ook niet snel met basic ADSL, da's maar ca 1 GB per etmaal. We kunnen met z'n alle wel besluiten tot P2P, bijv OEPS!!!! of WinMX. Dan moet er wel een 'moederbestand' zijn omdat het geen zin heeft om verschillende versie's (ook al verschilt het maar een bitje) te laten bestaan.

 

OEPS!!!! heeft mijn voorkeur: zie hier En bestanden in ISO's natuurlijk!

Lijkt me wel een goed idee om de cd's ook op p2p netwerkent te zetten! Ik ben ook al een tijdje op zoek maar helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu er zo langzamerhand enkele van deze draadjes per week beginnen kunnen we geloof ik wel een apart forum voor de kabouters oprichten.

 

Dat denk ik dus niet....... Je kunt hier natuurlijk wel links voor illegale software plaatsen, maar die worden gewoon verwijderd. Meervoudig plaatsen van berichten met verwijzingen naar illegale software zal resulteren in verwijdering van de desbetreffende forumleden. Discussies via het forum, over dit onderwerp, zijn niet mogelijk. Illegale software wordt hier niet getolereerd.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu er zo langzamerhand enkele van deze draadjes per week beginnen kunnen we geloof ik wel een apart forum voor de kabouters oprichten.

 

Dat denk ik dus niet....... Je kunt hier natuurlijk wel links voor illegale software plaatsen, maar die worden gewoon verwijderd. Meervoudig plaatsen van berichten met verwijzingen naar illegale software zal resulteren in verwijdering van de desbetreffende forumleden. Discussies via het forum, over dit onderwerp, zijn niet mogelijk. Illegale software wordt hier niet getolereerd.

 

Bytheway

:ph34r: oeps, weer even te ver gegaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu er zo langzamerhand enkele van deze draadjes per week beginnen kunnen we geloof ik wel een apart forum voor de kabouters oprichten.

 

Dat denk ik dus niet....... Je kunt hier natuurlijk wel links voor illegale software plaatsen, maar die worden gewoon verwijderd. Meervoudig plaatsen van berichten met verwijzingen naar illegale software zal resulteren in verwijdering van de desbetreffende forumleden. Discussies via het forum, over dit onderwerp, zijn niet mogelijk. Illegale software wordt hier niet getolereerd.

 

Bytheway

Goedenmorgen BTW. Weer terug in het land? *slijmmode aan* Hoe was de vakantie? Tis wat huh? FF een paar dagen weg en het kaf wordt gelijk niet meer gescheiden van het koren. Heb je het een beetje naar je zin gehad daar in Sri Lanka? *Slijmmode uit*

 

We zullen ons weer gedragen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

*liegmode aan* Die niets met Kabouters te maken wil hebben. *Liegmode uit*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moet je natuurlijk niet alles geloven wat je via het roddel circuit verneemd :rolleyes: maar het kwam mij ter ore dat dit weekend de kabouters op vakantie gestuurd worden, om het gevoel van saamhorigheid te herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...