Spring naar bijdragen

Epiloog


Aanbevolen berichten

Ik maak de topic van Kapitein Haak weer zichtbaar voor een ieder. Dit echter wel in gesloten toestand. De Kapitein heeft een meningsverschil met Stichting Geocaching Nederland. Wij hopen dat we dit samen kunnen oplossen. Allerlei opmerkingen van anderen kunnen onbedoeld olie op het vuur gooien en ik denk dat geen van de partijen daar op dit moment op zit te wachten. Dus na aanleiding hiervan ook geen subdraadjes hierover gaan open s.v.p.

 

Geocaching. We hebben een forum over geocaching, voor geocachers, door geocachers. Niets meer en niets minder. Het forum zou luchtig moeten zijn, gelijk als geocaching. Veel wordt hier gedeeld van familieberichten tot de zoveelste find. Luchtig, maar soms ook minder luchtig. Mijn inziens mag men best eens kritiek uiten op Stichting Geocaching Nederland, dat wil ik niet verdoezelen dus daarom maak ik dit draadje weer zichtbaar. Opmerkingen/feedback: hoe je het ook wil noemen: daar leren we allemaal van. Maar het moet niet zo zijn, dat het een strijd wordt van 'het team' en de forumbezoeker...

 

Om in de woorden van Kruimel te spreken: 'Geocaching.nl is opgericht om het spelletje geocaching te promoten in Nederland. Het kan niet zo zijn dat het een wij tegen zij is. Het is een samenspel. Wij met jullie, samen het plezier beleven aan geocachen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...