the workman Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DN kijk hier eens na, geocachers vinden de gekste plekken om iets te verstoppen. Soms word je gesnapt. Groetjes The Wrokman
De Oliva's Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk het is toestemming te vragen.....
TuuronTour Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Wel erg oud nieuws, van jan 2006. Maar dit is dus een goed voorbeeld van een brug waarbij de minimum-afstand van 50 meter echt aangehouden moet worden. En dan wordt niet 50 meter onder het wegdek bedoeld
Saffier666 Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Ik ging eens in 'n bos 'n schat begraven, ('n beetje uit de kluiten gewassen) zat in 'n grote zwarte vuilniszak met 'n touw er om. Dus liep door bos met vuilniszak en schop. Er keken wel onderweg veel mensen vreemd naar mij. Later hoorde ik dat op die dag ook 'n bankroof had plaatsgevonden.... Zo zie je maar, het verstoppen van schatten is toch riskant.
TuuronTour Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Zo zie je maar, het verstoppen van schatten is toch riskant. Ze kunnen ook gedacht hebben dat je illegaal afval ging dumpen in het bos. Als je de spullen in een grote rugzak meeneemt valt het minder op.
ET4FR & CO Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Ik ging eens in 'n bos 'n schat begraven,
Team Professor X Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Ik ging eens in 'n bos 'n schat begraven, Wel in een mooie bekisting ! Voorkomt ook dichtgevallen kuilen met brandstapels erop.
De Haelder Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) Afgelopen zaterdag stond er een heel artikel in dagblad "De Limburger". De afbeelding is zo niet leesbaar in deze link wel. 28 augustus 2011 bewerkt door De Haelder
Team Rembrandt 2 Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Gisteren bij SBS6 een programma over huizen in Engeland, én een stuk over cachen... (vast al ergens op het forum gemeld, de titel is me even ontschoten)
Team Gelaen Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Dat artikel in de Limburger heb ik ook gelezen. Leuk artikel, jammer alleen dat de tb code leesbaar is....
De Haelder Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Haha, die heb ik lekker weggefotoshopped!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden