Spring naar bijdragen

Vraag

Geplaatst

Hallo

Ik ben windows een beetjes zat. Heb voor de zoveelste keer alles opnieuw moetten installeren (traag worden van het systeem). Het gebruiken van een waakhond als AVG en coonsorten waardoor je pc alleen maar trager word.

Ik wil de overstap gaan maken naar een MAC maar hoe werkt MapSource met apple????

Heef iemand ervaring ik hoor het graag.

Piet

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Hallo

Ik ben windows een beetjes zat. Heb voor de zoveelste keer alles opnieuw moetten installeren (traag worden van het systeem). Het gebruiken van een waakhond als AVG en coonsorten waardoor je pc alleen maar trager word.

Ik wil de overstap gaan maken naar een MAC maar hoe werkt MapSource met apple????

Piet

Dag Piet,

De nieuwste Mac's zijn gebaseerd op dezelfde processorlijn als de Windhoosmachines, de intel chip. Je krijgt van Apple volgens mij gratis, de applicatie Bootcamp. met deze applicatie kun je de Apple dual boot maken dus bij het opstarten selecteer je gewoon welk besturingssysteem je wilt hebben Windows of Appe. Dat is één mogelijkheid.

Er is ook programmatuur waarin je een windows OS virtueel kunt gebruiken onder het OS van Apple. Ik weet ff niet hoe het heet. Maar je kunt dus gewoon Windows draaien op je Apple. Wellicht is iemand die er helemaal het fijne van weet?

• 0
Geplaatst
Hallo

Piet

Volgens mij werken De Voortrekkers er mee.

• 0
Geplaatst

Ik heb zelf geen Mac, maar sinds vorige week heeft Garmin z'n productenlijn voor de Mac opgeleverd en gepresenteerd op de MacWorld-conventie.

Het geheel heet BOBCAT, en er is HIER meer over te lezen, en te downloaden.

Ervaringen heb ik er nog niet over gelezen, dus of alles goed werkt weet ik ook niet.

• 0
Geplaatst

Ik had op mijn Mac ook Windows draaien met name voor MapSource en Topo Nederland. En dat werkte prima. Via de alt-knop kon je bij het opstarten voor het systeem kiezen. Nu is het echter mogelijk om via Bobcat Mapsource op de Mac te laten lopen en daar ben ik vanavond mee bezig geweest.... en het is gelukt. Via een externe schijf heb ik alle benodige bestanden van Windows naar Mac overgebracht.

Windows heb ik nu niet meer nodig op mijn Mac... ik zal alleen Pinball een beetje missen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...