Spring naar bijdragen

TB geblokkeerd?


VuurVos

Aanbevolen berichten

Hallo noorderburen !

 

Sinds oktober 2007 zit mijn TB "God's right foot" bij Crowtje...

Ik probeer hem al een tijdje te contacteren via mail, zonder resultaat...

Vermits hij al een hele tijd inaktief is in geocaching-land , vroeg ik me af alles OK is met hem?

Kent iemand hem?

Kan er iemand mij helpen om mijn TB terug op de baan te helpen?

 

alvast bedankt,

een zuiderbuur :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt er niks aan doen; als de cacher niet reageert zal je hem als verloren moeten beschouwen :D Het kan nog wel gebeuren dat hij na een tijdje weer opduikt als de cacher nog eens gaat cachen en weet waar hij jou TB heeft.

Als hij me gewoon zou zeggen dat hij hem kwijt is, zou ik mijn copy op weg sturen, maar stel dat de originele dan terug komt loopt het helemaal mis... Ik wil gewoon zekerheid. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij me gewoon zou zeggen dat hij hem kwijt is, zou ik mijn copy op weg sturen, maar stel dat de originele dan terug komt loopt het helemaal mis... Ik wil gewoon zekerheid. :blink:

 

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat er geen reaktie op mailtjes komt. Op de één of andere manier voelen mensen zich betrapt als ze zo'n mailtje krijgen en gooien de kop in de wind. Als je geluk hebt droppen ze de TB alsnog in een cache, heb je pech dan verdwijnt hij ergens in een prullenbak. Zekerheid zullen sommigen je helaas niet willen of kunnen verschaffen. Is een stukje onverschilligheid denk ik.

 

Het beste kan je nu een half jaartje wachten, voor je de copy tag gaat gebruiken. En zelfs dan nog heb je de kans dat het origineel opeens weer opduikt. Dat hadden wij een keer met een Geocoin, de originele dook opeens na een jaar spontaan weer op en zelfs weer bij dezelfde cache waar hij zoek was geraakt. Dan zal je helaas één van de twee weer uit de roulatie moeten zien te krijgen, anders krijg je wel hele vreemde logjes en afgelegde kilometers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Mijn TB is na 3 maanden rust weer op pad. Een onregelmatige cacher had hem in zijn bezit. Pas na herhaaldelijke verzoeken van mijn kant en van twee mede-cachers is het uiteindelijk toch gelukt. (nog heel erg bedankt, Doggie Team en Zitawalk :P )

TB ligt nu weer in een cache te wachten.

Dus nog niet getreurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees blij: jullie kunnen ze nog traceren.

Ik mis twee geocoins:TB21Z9G en TB1YY31. Eén zou in een cache moeten zitten, waarvan ik de laatste vinders al heb gemailed, maar helaas. Een andere is door cacher PowerAce meegenomen (reeds aantal malen gemailed, zonder reactie (2 founds...). Coins waren net onderweg. Misschien duiken ze nog ergens op...

bewerkt door Janivanda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...