Spring naar bijdragen

gebruik van hulplijntjes


giantsteps

Aanbevolen berichten

Doorgaans maak ik erg weinig gebruik van een hulplijntje. Het hangt ook een beetje af van de mate van frustratie, waar ik de ene keer meer last van heb dan de andere keer.

 

 

de spijker op zijn kop denk ik: maar is de stelling 'degene die snel een hulplijntje uitgooit, is ook erg snel gefrustreerd?'

 

hihi

 

Dus een hulplijntje moet kunnen, de cachelol is er dan wel 75% af dus wij doen dat niet zo heel snel.

of is deze stelling beter:

' de frustratie wordt groter naarmate je meer hulplijntjes gebruikt '

 

je hebt mensen die linksom gaan en mensen die rechtsom gaan. Ik vind het erg als bij mijn caches hulplijntjes nodig zijn, want je probeert hem immers te maken dat de doorsnee cacher hem wel zonder hulplijnen vindt; als hij dan toch een hulplijn nodig heeft kan ie gebruik maken van de hints die geocaching decrypted biedt. En ja, ook ik weet dat een heleboel cachers die hints al bij voorbaat oplossen/bekijken, ieder zijn ding.

Maar ik vind het nog erger als mensen hulplijntjes gaan bellen als ze zich weinig moeite doen om hem te vinden (want je hoeft echt niet de omgeving om te woelen om overal goed te zoeken! en 80 km rijden voor een cache is echt geen moeite want anders deed je het wel niet)

maar ach, das mijn bescheiden mening.

bewerkt door jojonl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...