glennenmaik Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Door stom toeval (drukte op een verkeerde knop) kwam ik uit bij de geo do'r caches uit mijn omgeving, daarbij zag ik de onze staan. Blij verrast keek ik op mijn pagina, maar niets te bekennen van een 'sticker'. Na even wat zoeken de banner gevonden en deze erop gezet. Ik heb 4 caches weggelegd, dus dacht, dan doe ik ze meteen allemaal even erop zetten, je weet nooit... En nu staat er bij elke cache van mij 1 geo-dor beoordeling??? Klopt dit wel? 1 caches is pas een paar dagen oud? Ik vraag bij dit topic om twee vragen: 1: heb ik werkelijk op alle caches 1 beoordeling staan? 2: kan ik ook zien wie mij die heeft toegekent? Danku, team Glenn en Maik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhr_nl Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Hey hallo, Als je op de hoofdpagina in het linker menu geo d'or klikt, kan je vervolgens kiezen voor 'per eigenaar' Zoek je eigen naam en klik op het medailleplaatje ervoor. Dan krijg je een overzicht per cache. Klik dan op het plaatje voor de naam van de cache en dan krijg je een hoop info over de cache inclusief wie hem wanneer een geo d'or heeft gegeven. Tot cache (of Mini, of zomaar) Wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennenmaik Geplaatst 16 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2008 Misschien is het een idee om bij de URL van het plaatje niet elke keer wp=GCmfvw te zetten, maar de GCmfvw te vervangen door de GC code van je cache? ah das inderdaad handig... weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Tot cache Wij Hé, dat is plagiaat. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 rhr nl bedankt voor de uitleg, maar wel twee vragen: -Waarom staat de lijst per eigenaar, per aantal, wel op alfabetische volgorde en de lijst per hunter niet? -Waarom kunnen wij onszelf niet vinden op de lijst per hunter? We hebben er wel 7 uitgereikt. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 ... -Waarom kunnen wij onszelf niet vinden op de lijst per hunter? We hebben er wel 7 uitgereikt. groetjes GeoVlinder geovlinder staat keurig in het rijtje met 7 uitgereikte Geo d'Ors Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 ... -Waarom kunnen wij onszelf niet vinden op de lijst per hunter? We hebben er wel 7 uitgereikt. groetjes GeoVlinder geovlinder staat keurig in het rijtje met 7 uitgereikte Geo d'Ors Ja nu wel! Maar antwoord op mijn eerste vraag, weet je dat ook? groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 ... -Waarom kunnen wij onszelf niet vinden op de lijst per hunter? We hebben er wel 7 uitgereikt. groetjes GeoVlinder geovlinder staat keurig in het rijtje met 7 uitgereikte Geo d'Ors Ja nu wel! Maar antwoord op mijn eerste vraag, weet je dat ook? groetjes GeoVlinder Da's niet zo moeilijk, omdat de eerste wel gesorteerd werd en de tweede niet. En waarom werd dan de eerste wel gesorteerd en de tweede niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 Omdat dat zo in de code staat. Enw aarom dat daar zo staat kan ik je niet vertellen, want die heb ik niet geschreven Code is er om aan te passen... (je kunt trouwens ook code schrijven die de sortering kan aanpassen (zowel vanuit een query als binnen PHP zelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 *flink brabants accent*Ech waor?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 *flink brabants accent*Ech waor?! Jaaa Xaa, dat wist jij vast niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden