Spring naar bijdragen

Mail via SMS


GeoAlmere

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hi,

 

Ik wil als ik een email krijg een smsje ontvangen. Het liefst met ook de inhoud van de email, maar dat hoeft niet. Het maakt niet uit dat ik een nieuw emailadres moet nemen.

 

Weet iemand iets?

Ik denk dat deze vraag in "Off topic" thuishoort, maar even afgezien daarvan:

 

Biedt jouw gsm-provider die mogelijkheid niet? Bij Vodafone heb je deze mogelijkheid volgens mij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik 'doe het' met GIN

 

http://www.gin.nl/nl/main.asp?begin

 

Na aanmelden heb je een email-adres mobielnummer@gin.nl. Ik krijg zo SMS-jes met nieuwe caches in de buurt ! :offtopic:

 

Happy Geocaching!

 

GIN is denk ik een van de betere maar kijk ook eens Hier bij KPN

 

TL

KPN maakt ook gebruik van GIN voor deze diensten. Er zijn wel meer intiatieven op dit gebied maar zoals gezegd, GIN is wel een van de betere. Als je je mail doorrouteerd naar een gratis Gmailaccount dan kun je van daaruit een fiolter aanleggen op inkomende mail. Zodoende kun je instellen dat je alleen van een bepaald persoon, of alleen een bepaald trefwoord geSMSsed wil worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een andere methode die misschien ook geschikt is voor jou.

Ik laat geen sms binnenkomen maar email op mijn telefoon. Ik heb een TyTN II maar weet dat andere telefoons het ook kunnen.

Is gewoon een kwestie van instellen. Ik laat gmail dmv een filter mail doorsturen naar het adres waar ik de email van op mijn telefoon heb. Werkt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...