TuuronTour Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Zal ik hem maar ergens voor je verstoppen ??? Of geef het kado aan die arme boer die nog van de schrik moet bijkomen
Team jemar Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ik vind dat de politie en EOD het enige juiste gedaan hebben in dit geval: gewoon doen waarvoor we ze betalen. Het zijn de media die er zo'n circus van maken... Helemaal mee eens! Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen: is dat ook niet onderdeel van die overheidscampagne betreffende het bestrijden van terrorisme? Ondanks het feit dat velen wel bekend zijn met het begrip geocachen, kent niet iedereen het. Dus wat zegt zo'n sticker dan: dat de inhoud ongevaarlijk is?! Nou, dat kan toch iedereen wel zeggen (zeker de mensen met wat minder goede bedoelingen). Nee, dan is het mijn inziens beter dat er door de instanties polshoogte wordt genomen... Dat er door het media zo'n circus van gemaakt wordt, is jammer. Maar ja, de media is de media Tjonge, inmiddels al weer bericht 107: het gaat hard!
Team Professor X Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Hier wordt de arme boer bedolven onder de media. Bron: Reuters
TuuronTour Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 (bewerkt) Het begint normaal te worden dat boeren om de haverklap caches vinden: Farmer finds cache of ammunition on road in Iraq 8 januari 2008 bewerkt door TuuronTour
dortmunder Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Roode Lantaarn: ik wilde net op verzenden drukken met dezelfde slogan
franka en pim Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Ik kan me wel voorstellen dat het handig is dat er in professionele kring (politie, EOD etc.) iets meer bekend is over cachen en 'ons soort gebruik' van munitiekistjes. Troost je... die zijn wel op de hoogte hoor. Hier schrijft er een Ik kan eens vragen of ik een stukje mag schrijven in het personeelsblad over geocaching. Wie weet. Of dat de stichting een standaard stukje heeft liggen. Maar... er zijn genoeg agenten die zelf aan cachen doen. De drukte.... ik werk in een andere regio (drenthe) maar zoals de prof al aangeeft is het meteen weer even een mooie training.
ttgps Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Lekkerug bezig daar in schipluiden. Kun je goed kamperen trouwens. Iemadn wel eens op een kamping geweest in schipluiden
tejoos Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Oké Wilxlii het is gelukkig goed afgelopen voor je Blijft het dan toch Wilxlii Carrotte in plaats van Wilxlii Cachotte???
Team Professor X Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 Oké Wilxlii het is gelukkig goed afgelopen voor je Blijft het dan toch Wilxlii Carrotte in plaats van Wilxlii Cachotte???
Aanbevolen berichten