Spring naar bijdragen

Commerciële cacheserie bij de oosterburen


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

Bij onze oosterburen heeft weer iemand een commercieel ideetje rondom geocaching. Het computerblad PC-Praxis heeft in zijn januari-nummer blijkbaar een artikel gewijd aan geocaching en heeft gemeend daar direct een cache bij te moeten verstoppen.

De cache ligt ergens in de buurt van de Rijn bij Düsseldorf en bevat een code die de vinders per mail naar het blad kunnen toesturen.

Onder de goede inzendingen voor 31 mei a.s. wordt een GPS en vijf boeken verloot.

Gezien het feit dat ze op hun site de cache aankondigen als zijnde "Cache nr. 1" en praten over "interessante verstopplekken in Duitsland" zijn er nog meer van dit soort zaken te verwachten.

De cache zelf (gelukkig niet op geocaching.com, want niet volgens de regeltjes) is te vinden bij opencaching.de

Ik hoop (maar wie ben ik) dat we aan dit soort zaken in Nederland toch niet mee gaan doen. :beerchug:

Of ben ik nu een zwartkijker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij onze oosterburen heeft weer iemand een commercieel ideetje rondom geocaching. Het computerblad PC-Praxis heeft in zijn januari-nummer blijkbaar een artikel gewijd aan geocaching en heeft gemeend daar direct een cache bij te moeten verstoppen.

De cache ligt ergens in de buurt van de Rijn bij Düsseldorf en bevat een code die de vinders per mail naar het blad kunnen toesturen.

Onder de goede inzendingen voor 31 mei a.s. wordt een GPS en vijf boeken verloot.

Gezien het feit dat ze op hun site de cache aankondigen als zijnde "Cache nr. 1" en praten over "interessante verstopplekken in Duitsland" zijn er nog meer van dit soort zaken te verwachten.

De cache zelf (gelukkig niet op geocaching.com, want niet volgens de regeltjes) is te vinden bij opencaching.de

Ik hoop (maar wie ben ik) dat we aan dit soort zaken in Nederland toch niet mee gaan doen. :beerchug:

Of ben ik nu een zwartkijker?

 

 

Niet via GC.com dan gewoon negeren en als er iemand zo gek is dit in NL te gaan doen massaal niet lopen!

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nou eigenlijk het probleem? Volgens mij hoef je niet te betalen om de cache te doen en je hoeft ook het blad niet te kopen ... sterker nog, je kunt een GPSr winnen!

 

Nee, ik ga 'm niet doen maar dat is meer omdat het een eind uit de buurt is, de plek me niet bar interessant lijkt en 't om een micro gaat.

 

Groetjes, Fangorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...