Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik heb wel altijd als ik inlog op de pagina en de knop 'Log your visit' aanraak dat ik eerst mijn persoonlijke instellingen te zien krijg. Knopje 'Back' en dan weer proberen en je komt wel op de gewenste pagina.

Hier het zelfde! Al een aantal maanden. Daarvoor had ik er geen last van.

Geplaatst

Het lijkt zo wel de Nationale Geo-Klaaglijn.

Zou het nou niet handig zijn als dit soort klachten op een centraal punt, dat een ingang heeft bij de .com, gedeponeerd en verzameld konden worden en dat van daaruit de .com gewezen kon worden op onze klachten?

Geplaatst
Ik heb wel altijd als ik inlog op de pagina en de knop 'Log your visit' aanraak dat ik eerst mijn persoonlijke instellingen te zien krijg. Knopje 'Back' en dan weer proberen en je komt wel op de gewenste pagina.

Hier het zelfde! Al een aantal maanden. Daarvoor had ik er geen last van.

hier idem dito. Als het maar altijd gebeurt, dan is het een gewoonte en ineens niet zo erg :cry:

Mooie cache die Zwettepoel Peetee. Ik heb nu voor het eerst de GPSmap 76S goed gebruikt. Ik kende de de functie niet eens. Prachtig. Je voert de magnetische graden in, de afstand en..... jouw GPS is goed. Ik zat er een meter naast.

GRTZ

Kruimeldief :thumbup:

Geplaatst
Heb het voor de zoveelste keer weer geprobeerd en nu lukte het wel. Of ik iets naders heb gedaan? Nee, op dezelfde manier.

Het blijven mooie dingen hé, computers ... :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...