team wolfje Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 Hallo in mijn handtekening zijn mijn stats weg ?? er staat mooved help ik wil ze terug bij de instellingen staan ze nog wel groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 (bewerkt) Moving caches mag toch niet meer . Geen idee wat er is gebeurd mar er staat Check Geocaching.com. Misschien bedoelen ze dat je de statsbar opnieuw moet "invoegen". Edit: mijn statsbar is nog steeds goed. 23 november 2007 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 (bewerkt) Helpt het ook als je de code opnieuw kopieert op .com (hier dus) en in je handtekening op .nl plakt? 23 november 2007 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 Doet mij wat denken aan dit draadje, een tijdje geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 had het al een paar keer gezien bij andere cachers. maar dacht dat het weer zo'n hype was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tanuki Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 Die van mij doet wel heeeeel raar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 23 november 2007 Share Geplaatst 23 november 2007 Die van mij doet wel heeeeel raar! Gelukkig telt hij niet door, maar kom je steeds weer op "nul" uit Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden