Spring naar bijdragen

Groundspeak notificaties


cachorganic

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag de volgende notificatietekst op een mail van Groundspeak;

 

Hello from Groundspeak! This is your weekly geocaching.com update from Groundspeak for 9/6/2007 to 9/13/2007

 

Aangezien we deze periode allang gehad hebben, is er weer een nieuwe bug opgedoken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kreeg vandaag de volgende notificatietekst op een mail van Groundspeak;

 

Hello from Groundspeak! This is your weekly geocaching.com update from Groundspeak for 9/6/2007 to 9/13/2007

 

Aangezien we deze periode allang gehad hebben, is er weer een nieuwe bug opgedoken?

 

Vreemd, zeker weten dat je niet de verkeerde gedeleted heb? Ik delete die dingen gelijk als ik ze zie (vergeet steeds die optie uit te zetten), dus ik heb ff in de vuilnisbak gekeken en zie een heel andere email:

 

This is an automated message from Groundspeak LoBot Mailer

 

Hello from Groundspeak! This is your weekly geocaching.com update from Groundspeak for 11/1/2007 to 11/8/2007

 

Ik denk dus dat er iets bij jou zit te buggen :thumbdown:

 

Wil je de tekst hebben? dan forward ik je het mailtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er vandaag 2 gekregen van Groundspeak, zowel 1 van 6 sep 2007 tot 13 sep 2007, als 1 nov 2007 tot 8 nov 2007. Ach, ik krijg wel meer rare mailtjes waar ik niet veel aan heb. Deleten kan heeeel snel. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg vandaag de volgende notificatietekst op een mail van Groundspeak;

 

Hello from Groundspeak! This is your weekly geocaching.com update from Groundspeak for 9/6/2007 to 9/13/2007

 

Aangezien we deze periode allang gehad hebben, is er weer een nieuwe bug opgedoken?

Ik krijg hem net een minuutje geleden binnen :thumbdown: terwijl de goede er vanmiddag al was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht om 01.20 uur kreeg ik de goede binnen en vanavond om 18.08 uur die van september.

 

Het vreemdst daaraan vond ik nog dat ie aangeeft dat het bericht 13 sep. 2007 23:22 reeds is verzonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik geen last van omdat ik me afgemeld heb :lol1: .

 

Ik gebruik liever de Insta-Notify-page (deze is niet wekelijks).

 

You can subscribe to a location and whenever certain logs are entered by geocachers in that area, you receive an email. The new "publish" log type will allow you to be the first one in your area to get notified of a new listing. As the new feature is improved, other log types like found notes will be added.

 

Dit is alleen voor premiummembers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...