Spring naar bijdragen

Cache Review Link Voor Publicatie


superboppe

Aanbevolen berichten

Het zou zo verdomd handig zijn als je een listing van een ongepubliceerde cache naar een andere cacher kon sturen, in de vorm van een link waarmee hij/zij, mits ingelogd, jouw pagina kan zien en reviewen. Want, ook al lijkt de titel anders te beweren, is dat niet de activiteit van de Reviewer. Het zou een hoop slordigheden en andere fouten schelen als dit een gangbare praktijk werd. En juist daarom zou het fijn zijn als dit makkelijker werd gemaakt, dan door zoals nu de pagina uit te printen, in pdf om te zetten, op te slaan met alle images en links er bij, etc, en die naar een ander te mailen. Alleen de platte text lezen voldoet vaak niet.

 

Ben je het hier mee eens, steun dan mijn voorstel op GC.com:

http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/2298382-provide-review-link-for-unpublished-caches-to-a

(of lever je kritiek).

 

Het voor de hand liggende bezwaar dat dat vriendjes-een-ftf-laten-scoren in de hand werkt lijkt me niet relevant, want dat kan nu ook al als je zo flauw bent.

 

Het hoeft geen verplichting te zijn, maar zou, zeker bij een eerste geplaatste geocache wellicht wel bevorderend zijn voor de kwaliteit als een nieuwe cache door bijvoorbeeld twee (actieve) mede-cachers werd gevalideerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat lijkt me juist het punt, als je nu andere cachers je cache wilt laten proeflopen kun je ze dus geen link van de cachepagina geven, want die kunnen ze niet bekijken. Het zou handig zijn als je andere cachers expliciet toestemming kunt geven om voor publicatie de listing te bekijken, en dat is dus ook het voorstel. Ik kan me zeker voorstellen dat dit handig is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb laatst een ongepubliceerde cache tijdelijk geadopteerd om naar de pagina te kunnen kijken. Na correcties de pagina weer aan de oorspronkelijke cache eigenaar ter adoptie aangeboden. Op deze manier kun je je pagina's de ook laten reviewen. Zonder dat het de schaarse programmeurs van Groundspeak inc. tijd kost. Die kunnen hun tijd namelijk veel beter gebruiken om handige greasmonkey en andere scripts onbruikbaar te maken.

 

Tc Benieuwd wat na vanavond de "Function U Cannot Keep" zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb laatst een ongepubliceerde cache tijdelijk geadopteerd om naar de pagina te kunnen kijken. Na correcties de pagina weer aan de oorspronkelijke cache eigenaar ter adoptie aangeboden. Op deze manier kun je je pagina's de ook laten reviewen.

 

Ja, maar dan kan je hem ondertussen niet updaten. En de ander kan ook de coordinaten zien, wat je misschien wel niet wilt. Het klinkt als een vrij eenvoudige aanvulling, die volgens mij de kwaliteit van caches zou kunnen verhogen, en de reviewers wellicht weer werk gaat schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Een heel erg goed idee superboppe. Kunnen we uittesten of we je server plat krijgen [;)]

 

:offtopic:

Maar serieus: Ik denk dat het inderdaad niet een heel erg moeilijke programeeractie voor Groundspeak is, en kan zeker voordelen opleveren. Een invite knop for feedback oid. Ik ben voor!

Maar ligt het aan mij dat ik de link niet kan openen en bij het stemforum uit kom?

bewerkt door sjef82
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...