Spring naar bijdragen

premium member, wel betaald geen lid!!


daniëlle

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb in augustus al betaald maar konden niet zien of het afgeboekt was! Na een vakantie en uiteindelijk de afboeking gezien te hebben bleek dat het geld wel is afgeboekt maar we zijn nog steeds geen lid.

Wat nu???

 

groetjes daantje!!

Waarnaartoe heb je het geld overgemaakt Daantje: naar geocaching.com of geocaching.nl? En onder welke teamnaam geocachen jullie?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

ik heb dit gedaan via geocaching.com!!

wij cachen met de naam poplien.

Onder die naam ben je inderdaad nog geen premium member. Heb je bij de betaling wel de teamnaam opgegegeven?

 

Ik zou inderdaad even contact met geocaching.com opnemen. Hier lees je hoe je dat het beste kunt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt voor de tip, ga het hier maar eens navragen!

Ik weet dus niet meer of ik mijn teamnaam het doorgegeven, maar het is ook al bijna 2 maanden geleden.

Zou ik zeker doen, en dan gaat het vast goed komen. Want normaliter zie je al vrij vlot dat je premium member bent geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

If you have paid by eCheck, it can take 4-6 days before your payment clears. When we receive a message from PayPal we will notify you that your subscription is ready.

 

This membership does not exist.

 

 

Dit bovenstaande kreeg ik te zien toen ik mijn nummer intoetste........ik vond dit nummer in een mail dus ik heb het maar eens ingetoetst.......daar het begon met een s-.

Ook zag ik dat er een item nummer bijstond, wat kan ik daarmee......waar moet ik dat invullen?

Tja ik ben nogal een leek op dit gebied....zie je wel ;):) !!!

 

Alle gegevens heb ik volgens mij........kan ik hiermee nog wat?

Of moet ik toch maar gaan mailen?

 

groetjes daantje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

If you have paid by eCheck, it can take 4-6 days before your payment clears. When we receive a message from PayPal we will notify you that your subscription is ready.

 

This membership does not exist.

 

 

Dit bovenstaande kreeg ik te zien toen ik mijn nummer intoetste........ik vond dit nummer in een mail dus ik heb het maar eens ingetoetst.......daar het begon met een s-.

Ook zag ik dat er een item nummer bijstond, wat kan ik daarmee......waar moet ik dat invullen?

Tja ik ben nogal een leek op dit gebied....zie je wel ;):cry: !!!

 

Alle gegevens heb ik volgens mij........kan ik hiermee nog wat?

Of moet ik toch maar gaan mailen?

 

groetjes daantje

Dit zijn de te doorllopen stappen:

Follow these steps:

1. Log in with your Geocaching account. If you have not created one yet, click on the "my cache page" link and follow the link to create an account.

2. Visit http://www.geocaching.com/subscribe after logging in. (AOL Users: <A HREF="http://www.geocaching.com/subscribe">click here</A>)

3. Enter in the above subscription code into the box provided on the subscription page.

 

Heb je deze stappen al doorlopen? Probeer het anders nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...