daniëlle Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Ik heb in augustus al betaald maar konden niet zien of het afgeboekt was! Na een vakantie en uiteindelijk de afboeking gezien te hebben bleek dat het geld wel is afgeboekt maar we zijn nog steeds geen lid. Wat nu??? groetjes daantje!!
Peetee Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb in augustus al betaald maar konden niet zien of het afgeboekt was! Na een vakantie en uiteindelijk de afboeking gezien te hebben bleek dat het geld wel is afgeboekt maar we zijn nog steeds geen lid.Wat nu??? groetjes daantje!! Waarnaartoe heb je het geld overgemaakt Daantje: naar geocaching.com of geocaching.nl? En onder welke teamnaam geocachen jullie? 22 oktober 2007 bewerkt door Peetee
daniëlle Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 hallo, ik heb dit gedaan via geocaching.com!! wij cachen met de naam poplien.
Peetee Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 hallo,ik heb dit gedaan via geocaching.com!! wij cachen met de naam poplien. Onder die naam ben je inderdaad nog geen premium member. Heb je bij de betaling wel de teamnaam opgegegeven? Ik zou inderdaad even contact met geocaching.com opnemen. Hier lees je hoe je dat het beste kunt doen.
daniëlle Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 bedankt voor de tip, ga het hier maar eens navragen! Ik weet dus niet meer of ik mijn teamnaam het doorgegeven, maar het is ook al bijna 2 maanden geleden. groetjes daantje
Peetee Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 bedankt voor de tip, ga het hier maar eens navragen!Ik weet dus niet meer of ik mijn teamnaam het doorgegeven, maar het is ook al bijna 2 maanden geleden. Zou ik zeker doen, en dan gaat het vast goed komen. Want normaliter zie je al vrij vlot dat je premium member bent geworden.
kuipzand Geplaatst 22 oktober 2007 Geplaatst 22 oktober 2007 Bij betaling (in ons geval via Paypal) kregen we per mail een activatiecode voor geocaching.com. Zolang je die procedure niet hebt doorlopen ben je inderdaad geen premium member! Suc6 kuipzand
daniëlle Geplaatst 22 oktober 2007 Auteur Geplaatst 22 oktober 2007 If you have paid by eCheck, it can take 4-6 days before your payment clears. When we receive a message from PayPal we will notify you that your subscription is ready. This membership does not exist. Dit bovenstaande kreeg ik te zien toen ik mijn nummer intoetste........ik vond dit nummer in een mail dus ik heb het maar eens ingetoetst.......daar het begon met een s-. Ook zag ik dat er een item nummer bijstond, wat kan ik daarmee......waar moet ik dat invullen? Tja ik ben nogal een leek op dit gebied....zie je wel !!! Alle gegevens heb ik volgens mij........kan ik hiermee nog wat? Of moet ik toch maar gaan mailen? groetjes daantje
Track_leader Geplaatst 23 oktober 2007 Geplaatst 23 oktober 2007 ff contact opnemen met gc.com. als je het S nummer hebt dan is er wel wat aan hun kant ontvangen. Mails ze met alles wat je van hun hebt ontvangen en het gaat goed komen...
silkwood Geplaatst 23 oktober 2007 Geplaatst 23 oktober 2007 If you have paid by eCheck, it can take 4-6 days before your payment clears. When we receive a message from PayPal we will notify you that your subscription is ready. This membership does not exist. Dit bovenstaande kreeg ik te zien toen ik mijn nummer intoetste........ik vond dit nummer in een mail dus ik heb het maar eens ingetoetst.......daar het begon met een s-. Ook zag ik dat er een item nummer bijstond, wat kan ik daarmee......waar moet ik dat invullen? Tja ik ben nogal een leek op dit gebied....zie je wel !!! Alle gegevens heb ik volgens mij........kan ik hiermee nog wat? Of moet ik toch maar gaan mailen? groetjes daantje Dit zijn de te doorllopen stappen: Follow these steps: 1. Log in with your Geocaching account. If you have not created one yet, click on the "my cache page" link and follow the link to create an account. 2. Visit http://www.geocaching.com/subscribe after logging in. (AOL Users: <A HREF="http://www.geocaching.com/subscribe">click here</A>) 3. Enter in the above subscription code into the box provided on the subscription page. Heb je deze stappen al doorlopen? Probeer het anders nog eens.
daantje Geplaatst 3 november 2007 Geplaatst 3 november 2007 Hebben ondertussen ons verhaal gemaild en zijn heel goed geholpen door grounspeak, goede service,.....zij hebben het voor ons "werkend" gemaakt. Bedankt nog voor jullie reacties!! groetjes Daantje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden