Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oude spoorlijnen 2 (1e Exloermond) GC119CP hebben we nu al diverse malen hersteld, vastgemaakt, vervangen....Nu is hij weer kapot.

Wie wil deze adopteren?

A.u.b. niet om hem vervolgens direkt te archiveren, anders hadden we dat zelf ook wel kunnen doen.

Geplaatst

Als ik het goed begrepen heb van Kruimel kan adopteren van een cache niet meer. Er dient een nieuwe cache aangemeld te worden, maar er mag wel dezelfde eindlocatie gebruikt worden.

Maar hij is mij te ver weg.

Geplaatst

Laat een reviewer maar reageren. Ik heb het zelfd aan de hand gehad dat ik niet mocht adopteren, maar nieuw moest aanmelden. Vreemd dat de optie bij .com er dan nog is.

Oh, grote Kruimel, geef ons wijsheid :yes: .

Geplaatst

Als ik het goed begrepen heb dan kun je gearchiveerde caches niet adopteren.

Maar een bestaande aktieve cache zonder problemen.

Geplaatst

OK even weer on-topic:

Is er nog iemand die belangstelling heeft voor deze cache? Anders gaat hij het archief in.

Geplaatst

Hoe kan nu in een topic waar een cache ter adoptie aangeboden wordt het ineens over TB's of coin's van iemand anders gaan?

Dat heeft niets meer met offtopic te maken, maar met het kapen van een topic. Ik zal het draadje eens schoonvegen.

En wat het adopteren betreft, zolang een cache niet gearchiveerd is, is het te adopteren.

TT hou de cache nog maar even aan. Ik spreek jullie Zaterdag wel en heb waarschijnlijk een gegadigde. Help me er zaterdag even aan herinneren. Mijn korte geheugen wordt steeds korter. Tropenjaren hier op het forum.

Groet

Kruimel

Erelid HZNGMB

Geplaatst
Hoe kan nu in een topic waar een cache ter adoptie aangeboden wordt het ineens over TB's of coin's van iemand anders gaan?

Dat heeft niets meer met offtopic te maken, maar met het kapen van een topic. Ik zal het draadje eens schoonvegen.

En wat het adopteren betreft, zolang een cache niet gearchiveerd is, is het te adopteren.

TT hou de cache nog maar even aan. Ik spreek jullie Zaterdag wel en heb waarschijnlijk een gegadigde. Help me er zaterdag even aan herinneren. Mijn korte geheugen wordt steeds korter. Tropenjaren hier op het forum.

Groet

Kruimel

Erelid HZNGMB

Super, bedankt voor het leveren van de gegadigde; de belangstelling was verder bijzonder klein, waarschijnlijk dankzij mijn super 'reclame' voor deze cache (ben gewoon te eerlijk voor deze wereld......)

Kan dit draadje ook weer gesloten worden!

• 2 months later...
Geplaatst (bewerkt)
...

...

Groet

Kruimel

Erelid HZNGMB

Aanvullende vraag; ik heb een cache (nog niet online) en iemand die 'm wil overnemen. Hoe ga ik te werk?

Groet Zjurt

bewerkt door Zjurt
Geplaatst
Aanvullende vraag; ik heb een cache (nog niet online) en iemand die 'm wil overnemen. Hoe ga ik te werk?

Groet Zjurt

Lijkt mij dat diegene dan het beste zelf een nieuwe cache aan kan melden.

Eventueel reeds aangemaakte listing zou je per PM of e-mail wel door kunnen sturen.

Op die manier voorkom je onduidelijkheid wie nu eigenlijk de cache geplaatst heeft.

(eeeh beetje vreemd is het wel... Zelf een cache uitzetten en nog voordat deze online is al aan iemand anders door willen geven.... :eek: ) Lastig gevalletje onderhoud ? :o

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst
(eeeh beetje vreemd is het wel... Zelf een cache uitzetten en nog voordat deze online is al aan iemand anders door willen geven.... :eek: ) Lastig gevalletje onderhoud ? :o

Groeten Jan-Willem.

Niet zo vreemd als je samen met een paar cachers een serie wil wegzetten :D

Geplaatst

Ook aangeboden ter adoptie, 2 caches die deel uitmaken van een reeks van 7.

kastelen 1, oude borg Merum

Bonus kastelen 7

Beide gelegen in nabijheid van Roermond.

nr 2 t/m 6 zijn in handen van Ruud4d.

Geplaatst
Niet zo vreemd als je samen met een paar cachers een serie wil wegzetten :o

In dat geval lijkt me het aanmaken van een nieuw account op gc.com misschien nog wel de kortste klap.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan dit trio: De schijnheiligen

Groeten Jan-Willem.

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Bij deze bied ik mijn caches rond Roermond aan. Het gaat om de volgende caches:

GCZ53N: Kastelen en Ruïnes Roermond 2: Hattem , Roermond

GCZ53R: Kastelen en Ruïnes Roermond 3: Tegelarij, Roermond

GCZ53T: Kastelen en Ruïnes Roermond 4: Zuidewijk, Boukoul

GC11992: Kastelen en Ruïnes Roermond 5: Hillenraad, Swalmen

GC1199P: Kastelen en Ruïnes Roermond 6: de Ouborgh, Swalmen

GCZ53Q: Exaten

De serie graag als geheel (andere twee zijn al aangeboden door Team Maju in dit draadje). Ik mag ze zelf niet adopteren.

Exaten heeft wat onderhoud nodig.

Alle gegevens voor de caches worden na adoptie toegestuurd.

bewerkt door Ruud4d
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...