Spring naar bijdragen

Somertjes neemt 2e plaats over


barny

Aanbevolen berichten

Vandaag zag ik dat Somertjes de estafette stok heeft overgenomen van mij.

Willlllllxxxxxiiiiii veel sterkte gewenst de aankomende tijd.

 

Wat een prachtige Hobby hebben we toch

 

Barny

 

 

zo, en nu nog een stuk of 60 logjes in elkaar krabbelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Somertjes van harte met het bereiken van de tweede plaats :lol: , maar pas op want Barny haalt je met zijn pijlsnelle busje zo weer in! :yes:

 

En Willem, die zorgt er wel voor dat niemand hem inhaalt. :clap:

 

Maar we wensen jullie natuurlijk heel veel succes met de poging daartoe, zullen jullie nodig hebben!

 

groetjes GeoVlinder

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Die bus van Barny is helemaal niet snel... Het rammelt, het pruttelt en je kunt er geen drempel fatsoenlijk mee nemen. Het ding overstijgty de 80 Km/h niet en maakt daarbij dusdanig veel herrie dat je elkaar niet fatsoenlijk kunt verstaan. Maar wel een groot voordeel, het ding rijdt goedkoop (ouwe frietolie) en als Willem z'n stuur recht houdt, dan ben je in staat om achterin een stevig potje schaak te spelen.

 

Wat dat aangaat kan de revanche ook op de HomeLocation van TimeSliceII gespeeld worden......

 

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik zie net dat kameraad Barny in de NL stats lijst de tweede positie weer heeft overgenomen....pfff waar houd het op, en wanneer zou de kaart voor de bovenste teams echt leeg raken :thumbdown: .

 

c7b6d422-1476-40e6-b96a-eb685932f742.jpg

 

We zien het wel of de strijd ooit eindigen zal, voorlopig gaat die gele oliekoker op volle toeren vooruit, een oliebollen walm achter zich latend :crybaby: .

 

 

D.L.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect hoor...komen wij aan met onze 67 founds :crybaby: Maar voor iedereen geldt inderdaad: prachtige hobby hebben wij toch (dat vinden wij zeer zeker ook, want wij genieten er volop van als we eens uit cachen zijn!).

 

Gr. Team Ballefrutter en succes voor degene die al 2000+ caches hebben gelopen met het vinden van caches waar je nog nooit bent geweest :thumbdown:

bewerkt door Team Ballefrutter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat kameraad Barny in de NL stats lijst de tweede positie weer heeft overgenomen....pfff waar houd het op, en wanneer zou de kaart voor de bovenste teams echt leeg raken :thumbdown: .

 

c7b6d422-1476-40e6-b96a-eb685932f742.jpg

 

We zien het wel of de strijd ooit eindigen zal, voorlopig gaat die gele oliekoker op volle toeren vooruit, een oliebollen walm achter zich latend :angry: .

 

 

D.L.

 

Pas maar op straks met geowoodstock IV maak hij weer vreemde sprongen... Maar ach zo is Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Arme Barny :beerchug: , de Somertjes hebben het er niet bij laten zitten na het vorige bericht. De afgelopen maand hebben zij even een score neergezet van ruim 120 caches, en zo de voor hun gemiddelde magere januari en februari maand ruimschoots gecompenseerd.

 

994ec277-4995-4a62-9539-38dc1d7e0237.jpg

 

Daar kan Barny, die tegenwoordig zijn werk maakt van in de rij staan in de file niet tegenop, en kwam maar nauwelijks op de helft van dat aantal.

 

Heeft Barny hier een antwoord op, grijpt hij naar geheime wapens als het KGB team in de strijd om de top? Of besluit hij het maar te houden bij potje schaak tegen Kleijne mannentjes onder de geocache gemeenschap?

 

….word vervolgd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Barny :cry: , de Somertjes hebben het er niet bij laten zitten na het vorige bericht. De afgelopen maand hebben zij even een score neergezet van ruim 120 caches, en zo de voor hun gemiddelde magere januari en februari maand ruimschoots gecompenseerd.

 

994ec277-4995-4a62-9539-38dc1d7e0237.jpg

 

Daar kan Barny, die tegenwoordig zijn werk maakt van in de rij staan in de file niet tegenop, en kwam maar nauwelijks op de helft van dat aantal.

 

Heeft Barny hier een antwoord op, grijpt hij naar geheime wapens als het KGB team in de strijd om de top? Of besluit hij het maar te houden bij potje schaak tegen Kleijne mannentjes onder de geocache gemeenschap?

 

….word vervolgd?

 

Pfff 120 in een maand!

Ik zou niet eens kunnen bedenken waar ik de tijd vandaan zou moeten halen, laat staan dat ik het ook nog zou moeten doen! Knap hoor :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zag ik dat Somertjes de estafette stok heeft overgenomen van mij.

Willlllllxxxxxiiiiii veel sterkte gewenst de aankomende tijd.

 

Wat een prachtige Hobby hebben we toch

 

Barny

 

 

zo, en nu nog een stuk of 60 logjes in elkaar krabbelen

Betekent dit dat je de knuppel in het hoenderhok gooit Vriend icon14.gifB) Of gooi je het bijltje er bij neer :cry:

Ruud :beerchug:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...