Spring naar bijdragen

Geo-Dor


Bappie-NL

Aanbevolen berichten

Hoi...

 

Even een vraagje vanaf mijn kant. Ik heb er naar gezocht op het forum maar kon nergens een antwoord vinden.

 

Gisteren heb ik de Bedevaart II cache gelopen en vond die zo geweldig dat ik hem echt wel een Geo-Dor waard vond. Maar wat schertst mijn verbazing! De Geo-Dors die ik eerder heb vergeven zijn allemaal verdwenen. Ik kan spontaan nog 12 Geo-Dors uitgeven.

 

Volgens geocaching.nl heb ik 247 caches gevond (zijn er in werkelijkheid 254) en dus kan ik weer 12 Geo-Dors vergeven.

 

Kan dit te maken hebben met de naamsverandering die ik onlangs heb ondergaan en moet ik dus de caches die ik een Geo-Dor had toegekend opnieuw deze toekennen? Of is er iets anders aan de hand?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De statistieken zijn bij ons een paar dagen van slag geweest. Hadden ineens inplaats van 503 nog maar 200 nog wat caches gevonden. :)

Maar als ik nu kijk is alles weer bij het oude, misschien komt het bij jullie ook vanzelf weer goed. :thumbdown:

 

Nee het gaat me niet om de statistieken, maar om de "verloren" gegaande Geo-Dor uitreikingen. Ik heb er een aantal uitgereikt maar kan nergens achterhalen ofdat ze echt verdwenen zijn door bijvoorbeeld mijn naamsverandering, of dat ook dit een tijdelijk iets is.

 

Die statistieken komen vanzelf wel weer goed, dat boeit me niet zo. Maar ik zou het wel jammer vinden als ik denk caches een Geo-Dor te hebben toegekend en dat blijkt in werkelijkheid niet zo te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt inderdaad aan de naamsverandering. Ik heb maar even alle geodors op oude accounts van mensen naar hun nieuwe account verhuisd

Is dan niet helemaal gelukt, zowel de gegeven als de gekregen Geo-Dor's staan bij mij nog steeds op Team Bitte ein Bit, terwijl dat veranderd is in Bitte ein Bit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...