Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien een beetje late reactie. Maar Iframe is in mijn ogen behoorlijk evil ;) en moet je ten allertijde zien te voorkomen.

<knip></knip> Nu had ik een linkje willen plaatsen naar een website waarin je heel goede de strekking van een express evil gebruik van iframe, maar om de argeloze klikgeit te behoeden voor virus besmetting doe ik dat maar niet.

Geplaatst
Dit lijkt een beetje op flamen :lol1: , maar ik ben erg benieuwd of je de laatste oplossing al geprobeerd hebt? ;)

Ik heb het zojuist geprobeerd! Deze oplossing werkt, maar moet men eerst op die link klikken. Dit moet dan ook anders kunnen! We gaan eens verder puzzelen.

Misschien een beetje late reactie. Maar Iframe is in mijn ogen behoorlijk evil :yes: en moet je ten allertijde zien te voorkomen.

<knip></knip> Nu had ik een linkje willen plaatsen naar een website waarin je heel goede de strekking van een express evil gebruik van iframe, maar om de argeloze klikgeit te behoeden voor virus besmetting doe ik dat maar niet.

Klopt, een iframe is niet echt netjes en zou ik liever niet gebruiken, maar nu ben ik opzoek naar een methode om het zelfde principe als een iframe op een cachepagina te kunnen gebruiken.

Geplaatst
Mocht je nog op zoek zijn naar een coordinatenchecker, ik gebruik evince voor mijn mystery caches.

Ja die ken ik! Maar zou het zelf leuk vinden om die invoervelden direct op de cachepagina te hebben. En het is altijd leuk om zelf zoiets te maken!

Geplaatst

Als je het zelf maakt op je cache pagina is het mogelijk wel makkelijker te hacker door 'kwaad willende'. Deze kunnen dan waarschijnlijk wel iets te makkelijk aan de eind coordinaat komen.

Dan lijkt het me vijligger om Evince te gebruiken. Maarja alles valt te hacken dus Evince vast ook....

Geplaatst
Als je het zelf maakt op je cache pagina is het mogelijk wel makkelijker te hacker door 'kwaad willende'. Deze kunnen dan waarschijnlijk wel iets te makkelijk aan de eind coordinaat komen.

Dat geeft toch niet? Een soort van alternatieve puzzel... ;);)

Geplaatst

Dat geeft toch niet? Een soort van alternatieve puzzel... :D;)

Komt dan wel in de buurt van een hackers puzzel..... :P;)

Geplaatst
Dan lijkt het me vijligger om Evince te gebruiken. Maarja alles valt te hacken dus Evince vast ook....

Evince is zeer moeilijk te hacken lijkt me: tenzij je de "horseshoes and atombombs" methode gebruikt worden de coordinaten bij hun immers niet bewaard, maar wel een hash. Vanuit deze hash kan je de oorspronkelijke coordinaat niet terug reconstrueren.

Een bruteforce attack is mogelijk, maar daarom hebben ze een timeout van een aantal minuten in hun pagina's opgenomen.

Geplaatst (bewerkt)

Dat geeft toch niet? Een soort van alternatieve puzzel...

Komt dan wel in de buurt van een hackers puzzel..... B);)

Grrrrrr.... Level 8 wil niet... :lol1:

Edit: Is deze cache al online... Of zit ik voor jan *** te puzzelen...? :D

bewerkt door gpsgek
Geplaatst (bewerkt)

Edit: Is deze cache al online... Of zit ik voor jan *** te puzzelen...? :lol1:

Als je op "In de knoop" doelt, die is idd al online ;-)

In de Knoop is weer een heel ander soort gepuzzel... Wel ook in het zuidwesten van Nederland...

bewerkt door De Zeeuwen
Geplaatst

Dat geeft toch niet? Een soort van alternatieve puzzel...

Komt dan wel in de buurt van een hackers puzzel..... B);)

Grrrrrr.... Level 8 wil niet... :lol1:

Edit: Is deze cache al online... Of zit ik voor jan *** te puzzelen...? :D

Kijk maar een naar deze GCY8VQ

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...