daantje Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Hallo, Weet iemand misschien hoelang het duurt dat (als je al betaald heb voor je membership) je daadwerkelijk ook gebruik ervan kunt maken. We hebben nu 2 weken geleden betaald en nog steeds niets gehoord. Krijg je dan een e-mail of moet je iets aanklikken? Kan iemand ons misschien hiermee helpen? alvast bedankt! Daantje
Team Gelaen Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Hoi, Ik weet niet hoe je betald hebt, maar volgens heb ik via paypal betaald en direct toegang gekregen. Volgens mij (ik weet het niet meer) hoefde ik daar niets voor te doen. Als je inlogt zie je de premium member features dan. Staat dan ook op je geocaching.com profiel pagina. Jan
TheFalcon Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Bij betalen met creditcard krijg je binnen een paar uur een mailtje dat je premium bent. Dat zie je dan ook wanneer je weer inlogt.
SnelleEdje Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Een paar dagen geleden ben ik lid geworden. Na betaling via paypal kon ik binnen drie minuten als premium member inloggen. Groet, SnelleEdje (Edwin)
daantje Geplaatst 5 september 2007 Auteur Geplaatst 5 september 2007 Ik ga maar eens kijken of het afgeboekt is. Want ik heb met mastercard betaald en toen zei het scherm dat het succesvol was verlopen, dus.......... toch maar een kijken of het nu werkelijk is afgeboekt. Anders maar op een andere manier betalen... Want het scherm zegt dat ik nog geen premium member ben!! bedankt voor jullie snelle reacties! groetjes Daantje
MoonenMonkeys Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Hoe doen jullie dat via Paypal? Ik kan steeds alleen maar kiezen om te betalen met een creditcard?
SnelleEdje Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Ik weet het niet meer precies, maar het toen ik daadwerkelijk een keuze maakte voor een "product" (lidmaatschap van een jaar, zonder verlenging), kon ik volgens mij meteen kiezen voor PayPal. Ik heb een uur geleden een nieuw account aangemaakt om dit na te kunnen kijken, maar het mailtje met de validatiecode komt alsmaar niet binnen. Groet, SnelleEdje (Edwin)
MoonenMonkeys Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Als ik aanklik dat ik met Paypal wil betalen, krijg ik eerst een inlogscherm. Dan log ik in op m'n Paypal account en dan verschijnt de melding: Als u deze betaling wilt voltooien, dient u een creditcard toe te voegen aan uw PayPal-rekening. En dat kan ik dus niet, want ik heb geen creditcard. Ik maak altijd via de bank geld over naar Paypal.
Team jemar Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Hallo, Weet iemand misschien hoelang het duurt dat (als je al betaald heb voor je membership) je daadwerkelijk ook gebruik ervan kunt maken. We hebben nu 2 weken geleden betaald en nog steeds niets gehoord. Krijg je dan een e-mail of moet je iets aanklikken? Kan iemand ons misschien hiermee helpen? alvast bedankt! Daantje Heb je hier wat aan? premium member link over Paypal Activatie kan aantal dagen duren... Anders een email naar het volgende adres: http://store.groundspeak.com? Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen! Succes!
Track_leader Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 je moet een bevestigings mail krijgen met een activerings code, de eerste keer als je lid word. Kijk eens in je spam mails of je faar iets ziet van groundspeak
SnelleEdje Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 (bewerkt) Als ik aanklik dat ik met Paypal wil betalen, krijg ik eerst een inlogscherm. Dan log ik in op m'n Paypal account en dan verschijnt de melding: Als u deze betaling wilt voltooien, dient u een creditcard toe te voegen aan uw PayPal-rekening. En dat kan ik dus niet, want ik heb geen creditcard. Ik maak altijd via de bank geld over naar Paypal. Wellicht zit hem daar dan het verschil. Aan mijn paypal account zit wel een creditcard gekoppeld. Eigenlijk wel vreemd, het zou voor paypal toch niet uit moet maken of ze de "aanbieder" (GC.nl) betalen uit de "paypal-rekening" of van de daaraan gekoppelde creditcard. Groet, SnelleEdje (Edwin) 5 september 2007 bewerkt door SnelleEdje
Track_leader Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 premium mebership is iets met gc.com, niet met gc.nl..... just to avoid a sub discussion
De Roode Loper Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 Er moet ergens een draadje zijn hoe je met Paypal kunt betalen zonder creditcard voor premium member, dacht ik . Ik kan 'm zo niet vinden.
Track_leader Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 sinds kort kan paypal ook met een normale bankrekening kijk maar ff op dt linkje... http://www.promo-paypal.nl/ddb/
SnelleEdje Geplaatst 5 september 2007 Geplaatst 5 september 2007 premium mebership is iets met gc.com, niet met gc.nl..... just to avoid a sub discussion Oeps, foutje je hebt natuurlijk gelijk...
Aanbevolen berichten