Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bedoel je dat je een mailtje krijgt als er een nieuwe cache is op ''zoveel'' km, moet je member zijn bij gc.com.

Geplaatst
Bedoel je dat je een mailtje krijgt als er een nieuwe cache is op ''zoveel'' km, moet je member zijn bij gc.com.

Iedereen is Member, denk meer dat je bedoelt dat je dan Premium Member moet zijn

knifemen

Geplaatst
hallo

Heb wel eens gehoort dat je kan instellen hoe ver eeencach van je woonplaats is verwijderd.

Is dat juist en hoe doe ik dat......

Instellen hoe ver een cache van je woonplaats is verwijderd?? Hoe wil je dat in hemelsnaam doen? Verhuizen?? :thumbup:

Geplaatst

Of je blijft lekker wonen waar je woont en stelt in dat alle caches in een straal van .. km rond jouw woonplaats komen te liggen! :thumbup:

groetjes GeoVlinder

Geplaatst
hallo

Heb wel eens gehoort dat je kan instellen hoe ver eeencach van je woonplaats is verwijderd.

Is dat juist en hoe doe ik dat......

Volgens mij moet je dan gewoon je thuiscoördinaten instellen op je cache pagina bij instellingen, dan zie je hoever een cache daarvan verwijderd is.

Vraag en antwoord :thumbup: ! Daarbij opgemerkt dat afstand altijd een rechte lijn is en de praktijk altijd (veel) langer is.

Geplaatst
Volgens mij moet je dan gewoon je thuiscoördinaten instellen op je cache pagina bij instellingen, dan zie je hoever een cache daarvan verwijderd is.

Moet je daarvoor Premium member zijn? :thumbup:

Ik kan nl. geen veld bij Mijn Pagina vinden waar ik dat kan invullen

Geplaatst

Moet je daarvoor Premium member zijn? :thumbup:

Ik kan nl. geen veld bij Mijn Pagina vinden waar ik dat kan invullen

Alweer een verwarring tussen .nl en .com.

Ga naar www.geocaching.com en klik op My account. Recht zie je bij Search Options staan Update home coordiantes. Vul daar het coordinaat in van je huis.

suc6

Geplaatst (bewerkt)

Ik probeer hetzelfde maar als ik mijn coordinaten invul komen er twee rode sterretjes achter de coordinaten te staan.Het lukt mij dus niet ,wat doe ik fout? ;)

bewerkt door RMBS
Geplaatst (bewerkt)

Ik denk dat je de coordinaten in het verkeerde formaat in vult.

Let op de 'N' en de 'E'

Het moet zo iets worden als

N 50 12.345

E 6 12.345

Uiteraard met andere getallen. Let erop dat je een punt '.' gebruikt ipv een comma ','

Waarbij de 50 (en 6) in het eerste vakje staan en de andere cijfers in het 2e vakje.

Jan

bewerkt door Team Gelaen
Geplaatst (bewerkt)

Ik had alles goed gedaan maar ik was de punt er tussen vergeten.

Ik wist niet dat dat nodig was.

Dank je wel ;)

Monica

bewerkt door RMBS
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...