Skjal Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 Ik kan mezelf ook niet vinden en ik ben toch echt de weg nog niet kwijt.
GeoVlinder Geplaatst 13 augustus 2007 Geplaatst 13 augustus 2007 (bewerkt) Ik sta er wel bij , maar helaas zonder hoofdletters. (lijst van .com, niet van .nl gehaald?) groetjes GeoVlinder Helaas sta je ook in dit Kijk maar: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=2_18 overzicht zonder hoofdletters. Maarja, dat is wat je bij GC.com hebt opgegeven, vermoed ik... Klopt, daarom ook die vraag van mij tussen haakjes! Maar ja, het is niet te wijzigen. Het is zo. groetjes GeoVlinder ps Sorry, beetje off-topic geraakt intussen. 13 augustus 2007 bewerkt door GeoVlinder
Team-Eppie Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Héhéhé, grappig om te zien dat (bijna) iedereen z'n eigen profiel op gaat zoeken. Je zou veronderstellen dat je dat wel kent....
Team jemar Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Tjonge...ik wist niet dat het zo belangrijk was om op iemands pagina te staan... !?
Boswijk Posse Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Vooruit, ik heb even een lijstje met medecachers geklust.... In het overzichtje zijn cachers/teams opgenomen welke de laatste jaren caches gevonden hebben in Nederland en België. Kijk maar: http://www.gpsgek.nl/index.php?page=2_18 Wat een onbekende namen staan erbij! Kan je de datum van de laatste cachefind erbij zetten; dan krijg je gelijk een idee of een cacher nog aktief is of niet. Moet een peulenschilletje zijn!
Kruimeldief Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Raar dat een ieder naar zichzelf op zoek schijnt te zijn En op geocachingadmin.com zie je gewoon iedereen die aangemeld is op gc.com
gekodiver Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Raar dat een ieder naar zichzelf op zoek schijnt te zijn En op geocachingadmin.com zie je gewoon iedereen die aangemeld is op gc.com Dank jullie voor alle goede en bruikbare tips Leuk ook dat iedereen inderdaad naar zichzelf op zoek is! Bedankt allemaal, topic kan wat mij betreft gesloten worden
Team jemar Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Raar dat een ieder naar zichzelf op zoek schijnt te zijn Nu snap ik waarom alle alternatieve therapievormen zo populair zijn: iedereen is op zoek naar zichzelf ! Maar goed, het valt goed te begrijpen, dat indien zulke lijsten als die van GPS-Gek en Willxi er zijn, dat je toch even (uit pure nieuwsgierigheid) gaat kijken! En hierbij, op verzoek van de topic-starter wordt deze topic gesloten !
Aanbevolen berichten