Buzzardseye Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Ik probeer nu al een paar dagen mijn 210 aan te sluiten op mijn laptop ( windows xp) Alle drivers geinstalleerd, maar als ik de 210 aansluit geeft windows een foutmelding: USB Device Not Recogniced. One off the USB devices attached to this computer has mailfunctionbed, and windows does not recogninize it. For assistance in solving this problem, click this message. Ik heb alle USB poorten en de overdacht van USB naar serial gecontroleerd, maar hebben geen fouten of drivers zijn niet nodig. Niettemin vind windows de 210 niet. Ook via cachemanager van magellan vind hij hem niet. Ik heb versie 3.2.53 wat nu, wie kan me helpen.
Peetee Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Ik heb geen 210, maar ik ken wel dit probleem. Mijn Garmins hebben er ook wel eens last van. Je zegt dat het niet aan de usb drivers ligt. Maar steeds als ik dit probleem heb los ik het op door de nieuwste usb drivers te herinstalleren.
blooper65 Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Ik probeer nu al een paar dagen mijn 210 aan te sluiten op mijn laptop ( windows xp)Alle drivers geinstalleerd, maar als ik de 210 aansluit geeft windows een foutmelding: USB Device Not Recogniced. One off the USB devices attached to this computer has mailfunctionbed, and windows does not recogninize it. For assistance in solving this problem, click this message. Ik heb alle USB poorten en de overdacht van USB naar serial gecontroleerd, maar hebben geen fouten of drivers zijn niet nodig. Niettemin vind windows de 210 niet. Ook via cachemanager van magellan vind hij hem niet. Ik heb versie 3.2.53 wat nu, wie kan me helpen. Hallo, Is de kabel verbonden met de 210 goed aangesloten? Met de kabel richting onder? Zie je op het display van de 210 ook een melding? is deze bijvoorbeeld wel ingesteld op USB bestands overdracht? Dit kun je bijvoorbeeld instellen bij geavanceerde functies. Het kan ook zijn dat je USB kabeltje defect is. Misschien dat je iemand weet waar je even het kabeltje van kan proberen? Een nieuw kabeltje is eventueel te bestellen bij Waypoint in Notter. Zijn wel duur die kabeltjes trouwens. Succes, blooper65
Buzzardseye Geplaatst 6 augustus 2007 Auteur Geplaatst 6 augustus 2007 Dat was het euvel, werkt weer perfect. Hoe kan een mens soms stom zijn :-) Bedankt voor de reacties. draadje kan dicht
Aanbevolen berichten