Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Zie het volgende waargebeurde bij een mystery-cache hier in de buurt:

Zijn de coordinaten van die mysterie toen aangepast nav het verhaal van de onfortuinlijke beginner? :blink:

Ik zie daarnaast vaak wel een stukje tekst in de trant van "Bovengenoemde coordinaten zijn fictief. Ga hier niet zoeken". Altijd goed om extra te benadrukken.

Helaas niet :beerchug:

Geplaatst

Ik zie daarnaast vaak wel een stukje tekst in de trant van "Bovengenoemde coordinaten zijn fictief. Ga hier niet zoeken". Altijd goed om extra te benadrukken.

Helaas niet :beerchug:

Anderzijds: als je het spelletje speelt mag er van je verwacht worden dat je de regels kent.

Geplaatst

Helemaal mee eens.

Maar ook de cache-owner kan, als hij weet heeft van mogelijke problemen die zouden kunnen ontstaan, zijn listing hier enigzins op aanpassen.

Zo ben ik gisteren bij een cache geweest waar (zo bleek toen ik mijn DNF wilde loggen) al een stuk of vijf cachers eerder meldden dat ze een verbodsbordje negeerden om bij de cache te kunnen geraken en lees ik vandaag dat een beginnend cacher ook hier weer het verbodsbordje genegeerd heeft om de laatste 20 meter tot de cache te kunnen afleggen. Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen :thumbdown:

Mijns inziens ligt hier ook een plicht bij de cache-owner om dit soort slechte reclame door/voor geocaching te voorkomen.

Greetz Bloodwoosj.

Geplaatst (bewerkt)

natuurlijk, iedereen hoort alle regels te kennen, net als we allemaal het hele wetboek van strafrecht uit ons hoofd kennen :thumbdown:

het was een vraag en daar is het forum volgens mij oa ook voor, ik heb er in ieder geval weer iets van geleerd

heb ook een paar mysterie's leggen en vulde gemakshalve gewoon 000 in voor de laatste 3 cijfers

of zocht een waterpartij en pijlde daar middenin

heb ik het toevallig iedere keer nog goed gedaan ook :)

bewerkt door MatsRetep
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...