Bloodwoosj Geplaatst 21 maart 2010 Geplaatst 21 maart 2010 Zie het volgende waargebeurde bij een mystery-cache hier in de buurt: Zijn de coordinaten van die mysterie toen aangepast nav het verhaal van de onfortuinlijke beginner? Ik zie daarnaast vaak wel een stukje tekst in de trant van "Bovengenoemde coordinaten zijn fictief. Ga hier niet zoeken". Altijd goed om extra te benadrukken. Helaas niet
Le Comte Geplaatst 21 maart 2010 Geplaatst 21 maart 2010 Ik zie daarnaast vaak wel een stukje tekst in de trant van "Bovengenoemde coordinaten zijn fictief. Ga hier niet zoeken". Altijd goed om extra te benadrukken. Helaas niet Anderzijds: als je het spelletje speelt mag er van je verwacht worden dat je de regels kent.
Bloodwoosj Geplaatst 21 maart 2010 Geplaatst 21 maart 2010 Helemaal mee eens. Maar ook de cache-owner kan, als hij weet heeft van mogelijke problemen die zouden kunnen ontstaan, zijn listing hier enigzins op aanpassen. Zo ben ik gisteren bij een cache geweest waar (zo bleek toen ik mijn DNF wilde loggen) al een stuk of vijf cachers eerder meldden dat ze een verbodsbordje negeerden om bij de cache te kunnen geraken en lees ik vandaag dat een beginnend cacher ook hier weer het verbodsbordje genegeerd heeft om de laatste 20 meter tot de cache te kunnen afleggen. Goed voorbeeld doet goed volgen zullen we maar zeggen Mijns inziens ligt hier ook een plicht bij de cache-owner om dit soort slechte reclame door/voor geocaching te voorkomen. Greetz Bloodwoosj.
houtwurm Geplaatst 22 maart 2010 Geplaatst 22 maart 2010 Weet ook iemand waar ik dat kan vinden? http://www.geocaching.com/about/guidelines.aspx Unless a good reason otherwise can be provided, the posted coordinates should be no more than 1-2 miles (2-3 km) away from the true cache location.
fam. Fransen Geplaatst 22 maart 2010 Geplaatst 22 maart 2010 (bewerkt) -- 22 maart 2010 bewerkt door fam. Fransen
no-name Geplaatst 22 maart 2010 Geplaatst 22 maart 2010 Is dit ook een mystery? We hebben niet allemaal latijns gestudeerd vroeger!
MatsRetep Geplaatst 22 maart 2010 Geplaatst 22 maart 2010 (bewerkt) natuurlijk, iedereen hoort alle regels te kennen, net als we allemaal het hele wetboek van strafrecht uit ons hoofd kennen het was een vraag en daar is het forum volgens mij oa ook voor, ik heb er in ieder geval weer iets van geleerd heb ook een paar mysterie's leggen en vulde gemakshalve gewoon 000 in voor de laatste 3 cijfers of zocht een waterpartij en pijlde daar middenin heb ik het toevallig iedere keer nog goed gedaan ook 22 maart 2010 bewerkt door MatsRetep
Aanbevolen berichten