virage1959 Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 Beste mensen, ben een newbie mbt OZI. Heb OZI explorer op mijn pc aan de praat, en ook op mijn PDA (ASUS 636N). Ik heb op de pda een overzichtskaart van NL staan maar ik wil net als in OZI ook de gedetaileerde topo kaarten hebben. Want als ik een track of route (wat is eigenlijk het verschil), wil inladen zie ik hem wel verschijne op de grote index kaart. Maar ik kan geen detailkaart laden. Zijn de detail kaarten van OZI explorer dan niet geschikt voor OZI-CE? Op de pc heb ik in de dir\maps\nederland *.map en *.gif bestanden staan. Als ik deze naar de PDA copieer op de sd\kaart, zegt OZI-ce niet juiste kaart. Wat moet ik doen om het werkend te krijgen?
0 Crankyhenkie Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 Hier is op het forum heel veel over te vinden. Mijn advies: eerst even zoeken op het forum. Succes!
0 Prof. Y. Lupardi Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 Ik wil je wel een tip geven: Ozi CE kent alleen kaartbeelden in de formats ozf of ecw. Dus dat wordt converteren mbv. de info op www.oziexplorer.com
0 virage1959 Geplaatst 18 juli 2007 Auteur Geplaatst 18 juli 2007 Ik wil je wel een tip geven: Ozi CE kent alleen kaartbeelden in de formats ozf of ecw.Dus dat wordt converteren mbv. de info op www.oziexplorer.com Bedankt prof. aan dit antwoord heb ik tenminste wat. Heb al heel wat zitten Googlen en jouw naam ook al een paar keer voorbij zie komen. En sorry voor deze vraag , maar ik wist echt niet hoe te zoeken op dit forum naar dit onderwerp.
0 JandeBeHanger Geplaatst 18 juli 2007 Geplaatst 18 juli 2007 Ik wil je wel een tip geven: Ozi CE kent alleen kaartbeelden in de formats ozf of ecw. Dus dat wordt converteren mbv. de info op www.oziexplorer.com Bedankt prof. aan dit antwoord heb ik tenminste wat. Heb al heel wat zitten Googlen en jouw naam ook al een paar keer voorbij zie komen. En sorry voor deze vraag , maar ik wist echt niet hoe te zoeken op dit forum naar dit onderwerp. Moet je ook hier niet doen, als je de forumregels had gelezen. Dan weet je dat er dan weer een lid geslachtofferd wordt.
0 LTeunis Geplaatst 19 juli 2007 Geplaatst 19 juli 2007 (bewerkt) Ik wil je wel een tip geven: Ozi CE kent alleen kaartbeelden in de formats ozf of ecw. Dus dat wordt converteren mbv. de info op www.oziexplorer.com Bedankt prof. aan dit antwoord heb ik tenminste wat. Heb al heel wat zitten Googlen en jouw naam ook al een paar keer voorbij zie komen. En sorry voor deze vraag , maar ik wist echt niet hoe te zoeken op dit forum naar dit onderwerp. Moet je ook hier niet doen, als je de forumregels had gelezen. Dan weet je dat er dan weer een lid geslachtofferd wordt. Hoezo, dit was toch een legitieme vraag? De onderliggende vraag is hoe of welk bestandsformaat CE gebruikt. Met enig doorlezen op Oziexplorer.com was hij er natuurlijk ook achtergekomen maar er zit m.i. niets ilgl in. Je moet niet altijd gelijk het slechte denken van de mens. 19 juli 2007 bewerkt door LTeunis
0 Team jemar Geplaatst 19 juli 2007 Geplaatst 19 juli 2007 Bedankt prof. aan dit antwoord heb ik tenminste wat. Heb al heel wat zitten Googlen en jouw naam ook al een paar keer voorbij zie komen. En sorry voor deze vraag , maar ik wist echt niet hoe te zoeken op dit forum naar dit onderwerp. Moet je ook hier niet doen, als je de forumregels had gelezen. Dan weet je dat er dan weer een lid geslachtofferd wordt. Er wordt op dit forum niemand 'geslachtofferd': men kan als men zich niet aan de forumregels houdt, kan men een waarschuwing of in extreme gevallen een 'ban' krijgen. Als je je aanmeldt op dit forum dien je je eerst op de hoogte te stellen van de regels en daar ga je ook mee akkoord! Dus het woord 'geslachtofferd' vind ik niet helemaal gepast! Maar goed, nu weer on-topic alstublieft!
0 virage1959 Geplaatst 20 juli 2007 Auteur Geplaatst 20 juli 2007 Mede forummers, Heb de berichten cq commentaar zitten lezen, en ik ben me van geen kwaad bewust. Maar om terug tekomen op de vraag. Heb het e.e.a aan de praat maar door het slechte weer nog niet uit kunnen proberen. Maar bedankt voor de tips.
0 virage1959 Geplaatst 28 juli 2007 Auteur Geplaatst 28 juli 2007 Heb eindelijk eens kunnen proberen, het is eindelijk goed weer en hoefde niet te werken. Het is gelukt. Bedankt voor de info.
Vraag
virage1959
Beste mensen, ben een newbie mbt OZI.
Heb OZI explorer op mijn pc aan de praat, en ook op mijn PDA (ASUS 636N).
Ik heb op de pda een overzichtskaart van NL staan maar ik wil net als in OZI ook de gedetaileerde topo kaarten hebben.
Want als ik een track of route (wat is eigenlijk het verschil), wil inladen zie ik hem wel verschijne op de grote index kaart.
Maar ik kan geen detailkaart laden.
Zijn de detail kaarten van OZI explorer dan niet geschikt voor OZI-CE?
Op de pc heb ik in de dir\maps\nederland *.map en *.gif bestanden staan.
Als ik deze naar de PDA copieer op de sd\kaart, zegt OZI-ce niet juiste kaart.
Wat moet ik doen om het werkend te krijgen?
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten