Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag lezers,

Helemaal door het "schatzoeken" virus besmet doe ik een poging om ergens een schat te verstoppen. Dàt valt echt nog niet mee. Maar ik ben nu zover dat ik de route en een verstopplaats heb. Maar ik ben nog maar een beginneling en zoek daarom in de omgeving van Heerenveen (een) "proefkonijn(en)" om de zaak eens te proberen. Je kunt het zelf nog zo goed uitdokteren; een ander ontdekt altijd weer dingen die niet goed lopen cq zijn.

-= GensNet =-

Geplaatst
Dag lezers,

Helemaal door het "schatzoeken" virus besmet doe ik een poging om ergens een schat te verstoppen. Dàt valt echt nog niet mee. Maar ik ben nu zover dat ik de route en een verstopplaats heb. Maar ik ben nog maar een beginneling en zoek daarom in de omgeving van Heerenveen (een) "proefkonijn(en)" om de zaak eens te proberen. Je kunt het zelf nog zo goed uitdokteren; een ander ontdekt altijd weer dingen die niet goed lopen cq zijn.

-= GensNet =-

Is altijd wel leuk maar als zuiderling pas ik deze keer is me net ff te ver :huh:

Maar er zal zker wel een fanatieke noordeling zijn die voor je wil proeflopen.

:blush:

Geplaatst

misschien een beetje off topic... maar mag je als je hebt proefgelopen deze cache nog wel daarna lopen?

je weet immers waar alles om gaat.. persoonlijk denk ik dat voor zon cache natuurlijk eremetaal verboden is als je ´m hebt proefgelopen, maar uberhaupt loggen? mag dat dan nog?

Groetjes,

Draghkar

Geplaatst
misschien een beetje off topic... maar mag je als je hebt proefgelopen deze cache nog wel daarna lopen?

je weet immers waar alles om gaat.. persoonlijk denk ik dat voor zon cache natuurlijk eremetaal verboden is als je ´m hebt proefgelopen, maar uberhaupt loggen? mag dat dan nog?

Groetjes,

Draghkar

Ja hoor, mijn proeflopers logden achterin het logboekje als zijnde proefloper en logden vervolgens op de site nadat de prijzen verdeeld waren.

Zij doen immers hetzelfde als de uiteindelijke lopers.

Geplaatst
Dag lezers,

-= GensNet =-

Dit Knijn vindt Heerenveen wat ver :blush:

Geplaatst

Groetjes,

Draghkar

Van mij mag dat wel, alleen is de "spanning" er dan immers wel een beetje af;-) Dáár gaat het namelijk altijd om: Vind ik de schat. Bepaalde mensen houden zichzelf soms graag een beetje voor de "gek";-)

-= GensNet =-

Geplaatst

Hoi GensNet als je iemand zoekt dan wil ik jou 1e cache wel proeflopen.

Wij komen zelf uit Idskenhuizen dus da's lekker in de buurt.

Ik zou a.s. maandag kunnen want dan ben ik toch in Heerenveen.

Laat het maar weten een andere dag kan eventueel natuurlijk ook.

En de cache loggen doen we wel als de prijzen zijn vergeven, dat vinden toch niet belangrijk.

Dat is meer de cache zo snel mogelijk doen en niet genieten van de omgeving.

En dat is nu juist de bedoeling van nieuwe caches. Maar dit 'off topic' even terzijde.

Dus wij zullen graag proeflopen. :thumbup:

Geplaatst

Hier in de regio logt de proefloper vaak op pagina 4 van het logboekje zijn log.

De spanning van het proeflopen is de extra beloning.

De proefloper(s) plaats de bevindingen op de site als het eremetaal is vergeven.

Iedereen tevreden, de cacheplaatser, de eremetaal hunters en de proefloper die gewoon een found kan loggen.

:thumbup:

Geplaatst

Hoogstwaarschijnlijk ben ik het weekend van 14-15 juli in de buurt mocht je voor die tijd nog niemand gevonden hebben neem dan maar even contact op. Bedenk wel dat ik ook een beginner ben en nog lang niet alle mogelijkheden van de GPS uitgevonden heb.

Geplaatst
Hoi GensNet als je iemand zoekt dan wil ik jou 1e cache wel proeflopen.

Wij komen zelf uit Idskenhuizen dus da's lekker in de buurt.

Ik zou a.s. maandag kunnen want dan ben ik toch in Heerenveen.

Laat het maar weten een andere dag kan eventueel natuurlijk ook.

En de cache loggen doen we wel als de prijzen zijn vergeven, dat vinden toch niet belangrijk.

Dat is meer de cache zo snel mogelijk doen en niet genieten van de omgeving.

En dat is nu juist de bedoeling van nieuwe caches. Maar dit 'off topic' even terzijde.

Dus wij zullen graag proeflopen. :thumbup:

> Wij komen zelf uit Idskenhuizen dus da's lekker in de buurt.

Als je dit vanuit het Fryske perspectief bekijkt, is dit inderdaad "om de deur". 'k Zal proberen om op de plek een provisorische schat te verstoppen. Ik zal proberen om je e-mail adres te achterhalen en dan stuur ik je de gegevens. Er zit echter één vraag bij die kun je op de plaats zelf niet beantwoorden. Probeer vooraf die vraag te beantwoorden of vraag mensen in die omgeving of die het weten.

Ik ben bereikbaar op geocaching7gensnet.nl en vervang het getal "7" voor het "@".

-= GensNet =-

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...