Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor mekaar! :dribble:

Ik heb de plaatselijke fotoboer maar eens even gebeld, en heb gelijk een hele tas vol gekregen van hem!

Martin bedankt! :beerchug:

Nu nog een logrolletje er in en aanmelden maar.

Geplaatst
Voor mekaar! B)

Ik heb de plaatselijke fotoboer maar eens even gebeld, en heb gelijk een hele tas vol gekregen van hem!

Martin bedankt! :beerchug:

Nu nog een logrolletje er in en aanmelden maar.

Deze cache is gesponsord door ............ :dribble: .

Bestaat Conijn aan de Nieuweweg niet meer? :lol:

Ik heb nog wel een zwager die in kissies doet :D

Conijn zit er al een tijd niet meer. Alleen nog drogisterijen etc. waar je foto's kunt ontwikkelen. Zelfs voor een pasfoto moet je naar een drogisterij.

Heeft je zwager ook kissies in een camouflagekleur :lol1::lol1: .

Geplaatst

Iemand nog een tip?

Ja, bestel een munitiekist bij mij en je krijgt 10 micro's erbij! Op voorwaarde dat je een fraaie multiroute van minstens 8km uitzet voor de munitiekist :dribble: !

EDIT: Hé Henk, ook net aan de koffie?

Volledig mee eens, tp-x. Maar moet je er nog niet even bijvertellen dat die 10 fotokokertjes overal voor gebruikt mogen worden, behalve voor het maken van weer een aantal micro caches :beerchug:

PS. Je hebt je voormalige ammokistjes rond Vollenhove nog niet bezocht!

Geplaatst
PS. Je hebt je voormalige ammokistjes rond Vollenhove nog niet bezocht!

:beerchug: Ik weet het, ik weet het.....de laatste tijd komt er van uitgebreid cachen niets terecht. Maar het tij keert, een pittig examen achter de rug en de zomervakantie komt eraan. Misschien begin ik dit weekend al wel met een warming-up!

Geplaatst
:beerchug: Ik weet het, ik weet het.....de laatste tijd komt er van uitgebreid cachen niets terecht. Maar het tij keert, een pittig examen achter de rug en de zomervakantie komt eraan. Misschien begin ik dit weekend al wel met een warming-up!

:dribble: Ja waar blijf je nou :D:lol1:

Ontopic: net even een telefoontje gepleegd, er komen weer 15 micro's van de apotheek deze kant op :lol:

Geplaatst

Als je handig bent dan kan je met een pvcbuis (doorsnee ongeveer 30 mm) ook een 'micro' produceren.

Natuurlijk is dit een mogelijkheid. Hij wordt dan wat groter dan een fotorolletje en is goed waterdicht. Echter zal de prijs behoorlijk hoog zijn en om hem dan kwijt te raken zal pijn doen.

Nou, behoorlijk hoog: er zijn ook voorgefabriceerde pv buizen. Die gebruiken loodgieters en hebben, heel handig, schroefdraad en deksel. Het wordt twee slagen groter dan het fotokokertje, maar is ook gegarandeerd waterdicht. En een coin past altijd ;-)

Te koop dus in iedere bouwmarkt, afdeling loodgieters. :beerchug:

Geplaatst

Nu we het toch over filmkokertjes en de alternatieven hebben. Toen we een tijd geleden Sosabowski hebben bezocht (van voor het Haaktijdperk), waren daar hele mooie kleine kokertjes met schroefdraad verstopt. Kleiner dan een filmkokertje. Ik heb ze daar na nooit meer gezien. Zijn er Sosabowski bezoekers die weten wat ik bedoel en die weten waar je die kunt bemachtigen?

Geplaatst
Nu we het toch over filmkokertjes en de alternatieven hebben. Toen we een tijd geleden Sosabowski hebben bezocht (van voor het Haaktijdperk), waren daar hele mooie kleine kokertjes met schroefdraad verstopt. Kleiner dan een filmkokertje. Ik heb ze daar na nooit meer gezien. Zijn er Sosabowski bezoekers die weten wat ik bedoel en die weten waar je die kunt bemachtigen?

Bedoel je deze http://www.box64.com/product.asp?item=grou...crocachecapsule soms?

Geplaatst

Bedoel je deze http://www.box64.com/product.asp?item=grou...crocachecapsule soms?

Jouw linkje geeft de, zoals ze die in Duitsland noemen, cachelings. Die zijn er zelfs magnetisch. Die ik bedoel zijn ongeveer 1,5 cm hoog en afgesloten met een soort bout. je kunt er een ring- of bacosleutel opzetten om te openen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...